Ερώτηση προς τον Υπουργό Υγείας και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, με θέμα τα «προβλήματα κινητικά αναπήρων Ν. Μαγνησίας» κατέθεσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιώργος Λαμπρούλης και Λιάνα Κανέλλη.
Όπως τονίζεται, «όπως καταγγέλλει το ΔΣ του Σωματείου Κινητικά Αναπήρων Ν. Μαγνησίας «Ιππόκαμπος», κανένα από τα βασικά αιτήματα των ατόμων με κινητικά προβλήματα δεν έχει ικανοποιήσει μέχρι σήμερα και η νέα κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Συγκεκριμένα πέρα από τα άλλα προβλήματα καταγγέλλουν ότι:
• Η υποστελέχωση του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας εξακολουθεί να δημιουργεί λίστες αναμονής έως και πέντε μήνες με αποτέλεσμα παρά την κρίση και τις αυξημένες ανάγκες τα άτομα με κινητικά προβλήματα να υποχρεώνονται να μένουν χωρίς κανένα εισόδημα για όσο διάστημα διαρκεί η αναμονή μέχρι να εξεταστούν από τις επιτροπές.
• Σε περίπτωση νοσηλεία σε οποιοδήποτε ίδρυμα συνεχίζει να κόβεται το επίδομα αναπηρίας, που στην περίπτωσή τους έχει ονομαστεί «εξωιδρυματικό», πράγμα απαράδεκτο, αφού και ο ανάπηρος πληρώνει σε περίπτωση νοσηλείας για την κάλυψη των αναγκών περίθαλψης π.χ αποκλειστικές, φάρμακα, θεραπείες, αναλώσιμα κ.ά..
ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ οι κ.κ. Υπουργοί τι μέτρα προτίθεται να πάρει η κυβέρνηση για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα άτομα με κινητικά προβλήματα.».































