Καμία επιβάρυνση των νερών στις ακτές κολύμβησης, δεν προκύπτει, σύμφωνα με τους τελευταίους ελέγχους της Π.Ε. Μαγνησίας. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε από την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας κα Δορωθέα Κολυνδρίνη, «σε συνέχεια των προηγούμενων ενημερωτικών δελτίων, ακολούθως του περιστατικού βλάβης στις εγκαταστάσεις επεξεργασίας λυμάτων της ΔΕΥΑΜΒ, ανακοινώνεται από τις ΠΕΜΣ ότι από αποτελέσματα νεότερων αναλύσεων δειγματοληψιών που εκδόθηκαν στις 25-05-2015 από διαπιστευμένο εργαστήριο σε σχέση με την ποιότητα του νερού των κοντινών στον «Βιολογικό» παραλιών δεν προκύπτει καμία επιβάρυνση σε σχέση με τα όρια που προβλέπονται από την ισχύουσα νομοθεσία και η ποιότητα των νερών των ακτών κολύμβησης είναι ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ προς χρήση από τους λουόμενους. Οι δειγματοληψίες θα συνεχιστούν και παράλληλα η ενημέρωση του κοινού».
Καμία επιβάρυνση των νερών στις ακτές κολύμβησης
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































