Κατάλληλο για πόση και μαγείρεμα το νερό σε Α. Λεχώνια και Αγ. Λαυρέντιο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Η ΔΕΥΑΜΒ αίρει την απαγόρευση για τη χρήση που είχε επιβάλει στις 9 Ιουλίου

Μετά από αναλύσεις δειγμάτων που ελήφθησαν για την Δημοτική Ενότητα Αρτέμιδας, τα αποτελέσματα των οποίων μας κοινοποιήθηκαν από το αρμόδιο Τμήμα της Επιχείρησης σήμερα 20.07.2015, προκύπτει ότι το νερό ύδρευσης στις Τοπικές Κοινότητες Αγ. Λαυρεντίου και Άνω Λεχωνίων καθώς και αυτά της κοινόχρηστης βρύσης στο Μαλάκι, ικανοποιεί πλέον τις απαιτήσεις της ΚΥΑ Υ2/2600/2001 για την ποιότητα νερού ανθρώπινης κατανάλωσης, τονίζεται σε δελτίο Τύπου της ΔΕΥΑΜΒ.

«Ως εκ τούτου αίρεται η απαγόρευση που είχε ανακοινωθεί στις 09/07/2015 από την ΔΕΥΑΜΒ περί χρήσης του νερού στις ως άνω Τοπικές Κοινότητες για πόση, μαγείρεμα και προπαρασκευή τροφής», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Επιχείρησης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.