Ξενοδόχοι: Η Μαγνησία να συνεχίσει να φιλοξενεί ανθρώπους

Να μη γίνει αύξηση τιμών άρνηση πληρωμής με πιστωτική και μίσθωσης δωματίου λόγω μη αποστολή πληρωμής

Επιστολή προς τους ξενοδόχους της Μαγνησίας, απέστειλε η Ένωση Ξενοδόχων με την οποία τους ζητά η Μαγνησία να συνεχίσει να φιλοξενεί ανθρώπους και να προσφέρουν όποια βοήθεια και διευκόλυνση τους ζητηθεί λόγω της κατάστασης που επικρατεί, ενώ τους ζητά να μη γίνουν αυξήσεις τιμών, να μην υπάρχουν αρνήσεις πληρωμής με πιστωτική κάρτα ή αρνήσεις μίσθωσης δωματίου λόγω της μη ικανότητας αποστολής προκαταβολής από τον πελάτη, καθώς και αρνήσεις υπαλλήλου να δώσει ρέστα σε λογαριασμό.

Όπως αναφέρεται στην επιστολή, σήμερα είμαστε μπροστά σε μια αβεβαιότητα πρωτόγνωρη, για την οποία κανένας δεν μπορεί να μας καθοδηγήσει στις επόμενες κινήσεις μας. Όλα αυτά τα χρόνια κόντρα στα προβλήματα αγωνιστήκαμε σκληρά με τις οικογένειες μας επενδύοντας μέσα σε ένα αβέβαιο περιβάλλον, κατορθώνοντας να κρατήσουμε ανοιχτές τις επιχειρήσεις μας και να δίνουμε ελπίδα στους εαυτούς μας και τα παιδιά μας.

Η Ένωση ξενοδόχων αναφέρει προς τα μέλη της ότι πρέπει με όλες τους τις δυνάμεις πρέπει να συνεχίσουν να υπηρετούν αυτό που ξέρουν πολύ καλά να κάνουν: να υπηρετούν την φιλοξενία. «Πρέπει να συνεχίσουμε να παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους επισκέπτες μας, σε αυτούς που μας επέλεξαν ή θα μας επιλέξουν στη συνέχεια», αναφέρει.

«Πρέπει να διατυμπανίσουμε ότι η Μαγνησία είναι εδώ, οι ξενοδόχοι είναι εδώ και ότι θα συνεχίσουμε να φιλοξενούμε τους ανθρώπους μας. Πρέπει με κάθε τρόπο να αυξήσουμε τις υπηρεσίες μας αναφορικά με οποιαδήποτε βοήθεια μας ζητηθεί, ώστε να διευκολύνουμε και να κάνουμε, όσο μας επιτρέπεται η έκφραση «ιδανική», τη φιλοξενία τους εδώ. Αυτό πρέπει να το μεταλαμπαδεύσουμε και στους υπόλοιπους που προσφέρουν υπηρεσίες, όπως εστιατόρια, καφετέριες, μεταφορές και οτιδήποτε έχει σχέση με την «έξωθεν καλή μαρτυρία» μας.

Φαινόμενα όπως αυξήσεις τιμών, η άρνηση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, η άρνηση μίσθωσης δωματίου λόγω της μη ικανότητας αποστολής προκαταβολής από τον πελάτη, η άρνηση υπαλλήλου να δώσει ρέστα σε λογαριασμό, δεν πρέπει να εμφανιστούν στην περιοχή μας», τονίζεται στην επιστολή.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ξενοδόχων δηλώνει ότι θα είναι στο πλευρό τους για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστούν και έχει ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, με τον ΣΕΤΕ, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, την Τουριστική Αστυνομία κλπ. και οποιοδήποτε άλλο φορέα ασχολείται με τον τουρισμό.

Καταλήγοντας η επιστολή αναφέρει: «περιμένουμε τις εξελίξεις και ανάλογα με αυτές θα έχουμε νεότερη επικοινωνία μαζί σας. Σας εγγυόμαστε όμως ότι συνεχίζουμε κάθε προσπάθεια διαφήμισης και προβολής της περιοχής μας και σας διαβεβαιώνουμε ότι μαζί με τους φορείς θα προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις στα περαιτέρω προβλήματα που θα συσσωρευτούν, όπως οι πληρωμές των ασφαλιστικών εισφορών, οι οφειλές σε ΔΟΥ και ασφαλιστικά ταμεία κτλ, και θα διεκδικήσουμε λύσεις που θα βοηθήσουν στην επίλυση των επιπλέον προβλημάτων που θα δημιουργηθούν από την πρωτόγνωρη οικονομική κρίση που γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.