Προκαταρκτική εξέταση για τη λειτουργία του καταφυγίου αδέσποτων στις Γλαφυρές, διέταξε η προϊσταμένη της Εισαγγελίας Βόλου.
Yπενθυμίζεται, ότι καταγγελίες για πλημμελή περιποίηση των αδέσποτων που προσωρινά βρίσκονται στο καταφύγιο των Γλαφυρών, κάνουν συμπολίτες μέλη φιλοζωϊκών οργανώσεων. Σύμφωνα με όσα καταγγέλθηκαν στο «Ράδιο-Ένα», η κατάσταση δεν είναι η ιδανική για τα ζώα, ενώ στο χώρο στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου δεν βρίσκονταν κανείς για τη φύλαξη…
Σύμφωνα με όσα δήλωσε η το μέλος του Δ.Σ. της Φιλοζωϊκής Ομάδας Βόλου -ΦΙ.Ο.Β., κα Αλεξάνδρα Στύλα, η κατάσταση, έχει αποτυπωθεί σε βίντεο, το οποίο μαρτυρά το μέγεθος του προβλήματος. «Θα εξετάσουμε τις καταγγελίες» είπε ο αντιδήμαρχος Τ. Μπατζιάκας, τις οποίες χαρακτήρισε ωστόσο υπερβολικές.
Όπως ανέφερε η κα Στύλα, εθελοντές της Φιλοζωικής Ομάδας επισκέφθηκαν το Σάββατο, το πρωί και το απόγευμα, καθώς την Κυριακή το καταφύγιο αδέσποτων ζώων στις Γλαφυρές, όπου δεν υπήρχε κανένα υπάλληλος, ενώ τα ζώα ήταν νηστικά, χωρίς νερό, με ακαθαρσίες, ενώ ο χώρος ήταν γεμάτος κάμπιες που είναι τοξικές για τα σκυλιά.
Σύμφωνα με το μέλος του Δ.Σ. της Φιλοζωικής, η σύμβαση του ιδιώτη για την περισυλλογή και φροντίδα των αδέσποτων αναφέρει ότι θα πρέπει να βρίσκεται κάποιος υπάλληλος στο καταφύγιο και Κυριακές και γιορτές για να προσέχει τα σκυλιά «κάτι όμως που δεν συνέβη το Σαββατοκύριακο».































