Εγκρίθηκε από την Υπηρεσία Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Έργων Θεσσαλίας – Κεντρικής Ελλάδας, του υπουργείου Πολιτισμού, η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τη λειτουργία της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Βόλος – Μηλιές, με όρο να μην αλλάξει η χάραξη της γραμμής και τα τμήματα που θα αντικατασταθούν να είναι ίδιας διατομής με τα παλιά.
Ο ΟΣΕ προγραμματίζει έργα περαιτέρω ανάπτυξης της γραμμής και την πλήρη λειτουργία της και η υπηρεσία του υπουργείου Πολιτισμού ορίζει ότι απαιτείται η υποβολή αναλυτικότερης μελέτης στην οποία θα περιγράφονται οι προτάσεις με συνημμένα σχέδια.
Η απόφαση αναρτήθηκε σήμερα στη «Διαύγεια» και γίνεται δεκτή η αίτηση της Διεύθυνσης Περιβαλλοντικής αδειοδότησης του Υπουργείου Περιβάλλοντος που αφορά την έγκριση της ΜΠΕ για την λειτουργία της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Βόλος – Μηλιές, καθώς το σύνολο των προτεινόμενων εργασιών δεν προκαλεί άμεση ή έμμεση βλάβη στο χαρακτηρισμένο ως νεότερο μνημείο τρενάκι Βόλου – Μηλεών, ούτε στον περιβάλλοντα χώρο του.
Οι όροι με τους οποίους έγινε δεκτή η αίτηση, είναι να μην αλλάξουν τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της χάραξης της γραμμής, τα τμήματα των σιδηροτροχιών που θα αντικατασταθούν να είναι ίδιας διατομής με τα παλιά, η επένδυση των εξωτερικών επιφανειών των τοίχων αντιστήριξης των πρανών από οπλισμένο σκυρόδεμα να γίνει με λιθοδομή από μεγάλους ημιλαξευτούς λίθους και με πάχος όχι μικρότερα από 0,30 μ.