Το φυσικό αέριο κίνησης υποδέχτηκε ο Βόλος

O Αντιπρόεδρος της ΔΕΠΑ, Δημήτρης Δημητριάδης βρέθηκε στο Βόλο για την ενημερωτική εκδήλωση.
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Ξεκίνησε η λειτουργία του πρώτου σταθμού ανεφοδιασμού στην οδό Λαρίσης

Την εισαγωγή της ‘Αεριοκίνησης’ στην καθημερινή ζωή της πόλης του Βόλου σηματοδότησε η επίσημη ενημερωτική παρουσίαση για το φυσικό αέριο στην κίνηση οχημάτων, η οποία πραγματοποιήθηκε με επιτυχία σήμερα στο Δημαρχείο Βόλου, με αφορμή τη λειτουργία του νέου πρατηρίου FISIKON – BP, επί της οδού Λαρίσης 202.

Οι παραβρισκόμενοι της εκδήλωσης είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα πολλαπλά οφέλη του φυσικού αερίου ως καυσίμου κίνησης, καθώς και για το σχέδιο ανάπτυξης της ‘Αεριοκίνησης’ στην ελληνική αγορά, που υλοποιεί τα τελευταία χρόνια η ΔΕΠΑ. Στο χώρο έξω από το Δημαρχείου θα υπάρχουν μέχρι την Κυριακή τρία επιβατικά και ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο, που μπορεί να οδηγήσει ο ενδιαφερόμενος.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΠΑ, Δημήτρης Δημητριάδης, υπογράμμισε την πάγια δέσμευση της εταιρίας για την υλοποίηση του πλάνου ανάπτυξης του δικτύου FISIKON ανά την Ελλάδα, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι το φυσικό αέριο είναι το μέλλον στην αυτοκίνηση.

Το FISIKON ως φυσικό αέριο κίνησης των οχημάτων θα προσφέρει στους κατοίκους τη δυνατότητα επιλογής ενός καυσίμου κίνησης με μοναδικά χαρακτηριστικά. Το φυσικό αέριο είναι οικονομικότερο, ασφαλέστερο και φιλικότερο προς στο περιβάλλον καύσιμο, σε σχέση με τα υπόλοιπα συμβατικά καύσιμα, δεδομένων των μειωμένων εκπομπών σωματιδίων και διοξειδίου του άνθρακα που εκλύει. Δύναται έτσι να συνεισφέρει καθοριστικά σε ένα καθαρότερο περιβάλλον, ιδιαίτερα σε ότι αφορά στην ατμόσφαιρα της πόλης – ένα πρόβλημα που απασχολεί έντονα την τοπική κοινωνία.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΕΡΙΟ

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να δουν ιδίοις όμμασι τις ωφέλειες της αυτοκίνησης με φυσικό αέριο, στα ανοικτά προς το κοινό Test Drive τελευταίων μοντέλων οχημάτων φυσικού αερίου (ΙΧ και επαγγελματικά) που θα διεξαχθούν από την Τετάρτη 20/04 έως και την Κυριακή 24/04, και ώρες 10:00 – 18:00 στα εξής σημεία:
• Δημαρχείο Βόλου, Πλατεία Ρήγα Φεραίου
• Πρατήριο FISIKON – BP, Λαρίσης 202

«Η ΔΕΠΑ κάνει επενδύσεις για την κοινωνία»
Ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της ΔΕΠΑ Δημ. Δημητριάδης, δήλωσε ότι από το Βόλο ξεκινάει η παρουσίαση στη Θεσσαλία της χρήσης του φυσικού αερίου ως καύσιμο οχημάτων, γιατί ο Βόλος έχει γνώση της χρήσης του αερίου ως καύσιμο και ενεργειακό προϊόν σε βιομηχανίες, επιχειρήσεις και νοικοκυριά.

«Η προσπάθεια της ΔΕΠΑ είναι να εγκαταστήσει τα πρατήρια καυσίμων που απαιτούνται για τον εφοδιασμό των οχημάτων και οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να ετοιμάσουν τους στόλους τους στη διάθεση των καταναλωτών», δήλωσε, προσθέτοντας ότι η οικονομία σε καύσιμα με χρήση φυσικού αερίου είναι μεγάλη, κάτι που διαπιστώνουν οι επαγγελματίες κυρίως, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι ελάχιστες.

Ερωτηθείς πως θα διαχειριστεί η ΔΕΠΑ την αξίωση των θεσμών να ενταχθεί στο ΤΑΙΠΕΔ, ο αντιπρόεδρος της Δημόσιας Επιχείρησης Αερίου ανέφερε ότι δεν εντάσσεται στο πρώτο κύμα ιδιωτικοποιήσεων, καθώς εξαιρέθηκε. Υπάρχει πρόβλεψη από το μνημόνιο οι μετοχές της ΔΕΠΑ να μεταφερθούν στο νέο Ταμείο, που θα έχει και αναπτυξιακά χαρακτηριστικά, είπε.

«Η ΔΕΠΑ κάνει επενδύσεις που καμία ιδιωτική εταιρία δεν θα τολμούσε να κάνει, όπως τα πρατήρια καυσίμων ανά την Ελλάδα, που αναμένεται να αποδώσουν σε μεγάλο βάθος χρόνου και καμία επιχείρηση δεν θα περίμενε αυτό το διάστημα να πάρει πίσω τα χρήματά της. Έχει αξία ορισμένες επιχειρήσεις να μένουν υπό δημόσιο έλεγχο για να μπορούν να κάνουν αυτά που πρέπει για την Ελληνικά κοινωνία», δήλωσε ο κ. Δημητριάδης.

Οικονομικό και με καλύτερη απόδοση

Ταξί στην Θεσσαλονίκη ανεφοδιάζεται στο πρατήριο καυσίμων. Τα οφέλη για τους επαγγελματίες οδηγούς είναι μεγάλα.
Ταξί στην Θεσσαλονίκη ανεφοδιάζεται στο πρατήριο καυσίμων. Τα οφέλη για τους επαγγελματίες οδηγούς είναι μεγάλα.

Ο Στέφανος Οικονομίδης, υπεύθυνος ανάπτυξης του φυσικού αερίου ας αέριο καύσιμο των αυτοκινήτων δήλωσε ότι η τιμή ενός εργοστασιακού αυτοκινήτου διπλού καυσίμου (βενζίνης – φυσικού αερίου) είναι λίγο πιο ακριβή, απ’ ότι της βενζίνης (όσο ένα ντίζελ αυτοκίνητο), αλλά γίνεται απόσβεση πολύ γρήγορα από το καύσιμο.

Ο υπεύθυνος ανάπτυξης του καυσίμου, δήλωσε ότι το φυσικό αέριο είναι περίπου 60% φθηνότερο της βενζίνης και 40% του ντίζελ και του υγραερίου, με καλύτερη ποιότητα, διότι το φυσικό αέριο είναι πολύ καθαρό καύσιμο, με απόδοση 130 οκτανίων (ανταγωνίζεται αγωνιστική βενζίνη), ενώ αυξάνει η διάρκεια ζωής του κινητήρα αυξάνει, διότι πρόκειται για καλύτερο καύσιμο που δεν αφήνει κατάλοιπα, δεν καπνίζει μπουζί και δε δημιουργεί προβλήματα στον κινητήρα, όπως άλλα καύσιμα.

Όσον αφορά το φυσικό αέριο ως καύσιμο, ο κ. Οικονομίδης το χαρακτήρισε πιο ασφαλές διότι ανέφερε ότι είναι πολύ πιο ελαφρό από τον αέρα και, σε περίπτωση διαρροής διαχέεται στον αέρα και δεν δημιουργεί προϋποθέσεις ανάφλεξης, ενώ το αυτοκίνητο που κινείται με φυσικό αέριο είναι πιο ήσυχο και ο κινητήρας δεν κάνει θόρυβο όπως με άλλα καύσιμα αποδίδοντας παραπάνω.

Το eco up της VW είναι από τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν στην αγορά εφοδιασμένα από το εργοστάσιο με κινητήρα CNG ισχύος 999 κ.ε. και απόδοσης 68 ίππων.
Το eco up της VW είναι από τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν στην αγορά εφοδιασμένα από το εργοστάσιο με κινητήρα CNG ισχύος 999 κ.ε. και απόδοσης 68 ίππων.

Ο κ. Οικονομίδης τόνισε ότι, εκτός από την αγορά εργοστασιακού αυτοκινήτου που καίει και φυσικό αέριο (με πολυετή εγγύηση), μπορεί κάποιος να μετατρέψει το βενζινοκίνητο ή πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητό του. Η διαδικασία είχε σχεδόν ίδια με το υγραέριο ενώ μπορεί να εφαρμοστεί και στα πετρελαιοκίνητα και κυρίως τα φορτηγά που κάνουν μεγάλες διαδρομές. Το κόστος για μετατροπή ενός Ι.Χ. αυτοκινήτου ανέρχεται στα περίπου 1500 € (λίγο μεγαλύτερο απ’ ότι είναι το υγραέριο, γιατί εμπορικά δεν έχει δουλέψει ακόμη) και αναμένεται μείωση το επόμενο διάστημα.

Η ΔΕΠΑ δίνει έμφαση στο στόλο επαγγελματικών αυτοκινήτων (ταξί, φορτηγά κλπ.), με επιδότηση, ενώ υπάρχουν και αυτοκινητοβιομηχανίες (όπως η Mercedes), που επιδοτούν επιπλέον για αυτοκίνητα διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο. Στην Ελλάδα κυκλοφορούν σήμερα περίπου 15 αυτοκίνητα διαφόρων εταιριών με εναλλακτικό καύσιμο το φυσικό αέριο, ενώ όλο και περισσότερες εταιρίες βγάζουν τα εμπορική τους μοντέλα για καύση φυσικού αερίου.

Η ΔΕΠΑ με τρέχον πρόγραμμα, σε εταιρίες που έχουν στόλο εμπορικών οχημάτων, αναλαμβάνει τη μετατροπή ενός οχήματος της εταιρίας για λόγους γνωριμίας και ο κ. Οικονομίδης δήλωσε ότι «αν ο επαγγελματίας το γνωρίσει, είναι σίγουρο ότι θα μετατρέψει και τα υπόλοιπα οχήματα».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.