Δ. Κολυνδρίνης στο Ράδιο ΕΝΑ: Πολλά τα επικίνδυνα σημεία στο οδικό δίκτυο 25 μήνες μετά τις πλημμύρες

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Ανέφερε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ με αφορμή το ατύχημα στον Κραυσίδωνα

Πολλά είναι τα επικίνδυνα σημεία στο οδικό δίκτυο, κυρίως του Πηλίου και της περιοχής Αλμυρού, 25 μήνες μετά τις ζημιές που προκάλεσαν οι πλημμύρες του Daniel και του Elias τον Σεπτέμβριο του 2023, με αποτέλεσμα τα λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ να προσεγγίζουν όλα τα σημεία, αλλά με μεγάλες φθορές.
Όπως ανέφερε ο Δημήτρης Κολυνδρίνης πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας, επί 23 χρόνια, μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Δημήτρη Καρεκλίδη, υπάρχουν πολλά προβλήματα που προσπαθούμε να τα διαχειριστούμε. Ελπίζω και οι αρμόδιοι να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν, για να μπορέσουμε να έχουμε πιο ομαλή διέλευση των λεωφορείων.

Σύμφωνα με τον κ. Κολυνδρίνη, ο οδός Ιωλκού μεταξύ των Αηδονοφωλιών και του Γηροκομείου, είχε καταστραφεί εντελώς από τις πλημμύρες του Daniel και του Elias τον Σεπτέμβριο του 2023, στο σημείο δεν υπήρχε καν δρόμος, μπαζώθηκε ξανά και έγινε από την αρχή, είναι ένας δρόμος στενός, που φτιάχτηκε τα τελευταία δύο χρόνια, ο οποίος έχει τα προβλήματά του.

«Έχουμε συνηθίσει μετά τις καταστροφές από τις πλημμύρες, να λειτουργούμε σε πολλές περιοχές με αυτό τον τρόπο. Και τα προβλήματα δεν είναι περιορίζονται στο Πολεοδομικό Συγκρότημα, αλλά τα περισσότερα είναι εκτός του Βόλου, κυρίως στο Πήλιο και στον Αλμυρό, όπου πολλά σημεία υπάρχουν προβλήματα», ανέφερε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ν. Μαγνησίας.
Όπως εξήγησε, στο Πήλιο υπάρχουν δύο γέφυρες τύπου Μπέλλεϊ στο Μούρεσι και στο Πουρί και δεν μπορεί μετά από δύο 25 μήνες να υπάρχουν τέτοιου τύπου γέφυρες.
Επίσης υπάρχουν σημεία στο οδικό δίκτυο Μηλίνας – Τρικερίου, που είναι επικίνδυνα, όπως και στη διαδρομή Ζαγορά – Χορευτό, αλλά και στη Δράκεια, όπου υπάρχει πρόβλημα. Όπως είπε, είναι που είναι το Πήλιο προβληματικό στο οδικό του κύκλωμα, μετά τις ζημιές από τις πλημμύρες, η κατάσταση παραέγινε.
Ακόμη είπε τα υπεραστικά λεωφορεία πηγαίνουν παντού στο Νομό, αλλά με πολύ μεγάλη προσπάθεια και συνεχείς φθορές, ειδικά τώρα των χειμώνα, όπου οι βροχές δημιουργούν κατολισθήσεις, πολλά σημεία έχουν αποκατασταθεί πρόχειρά με 3Α γίνονται ξανά λακκούβες και ποτάμια και δεν μπορούν να περάσουν τα λεωφορεία, ενώ αν πέσουν χιόνια η κατάσταση γίνεται ακόμη χειρότερη.
Ο κ. Κολυνδρίνης εξέφρασε την ελπίδα ότι με την εγκατάσταση της ΤΕΡΝΑ στην περιοχή μας, να ξεκινήσουν οι παρεμβάσεις, να σταματήσουν τα προβλήματα και να μπούμε ξανά σε μια κανονικότητα.

«Υπάρχουν πολλά προβλήματα που προσπαθούμε να τα διαχειριστούμε. Ελπίζω και οι αρμόδιοι να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν, για να μπορέσουμε να έχουμε πιο ομαλή διέλευση των λεωφορείων», επισήμανε ο κ. Κολυνδρίνης.
Ο ίδιος είπε ότι έγιναν συναντήσεις και συζητήσεις με τους αρμόδιους, έχει ασκηθεί πίεση, πήραν πολλές υποσχέσεις και περιμένουν να υλοποιηθούν. Αν σταματήσουμε δρομολόγια, για να ασκήσουμε παραπάνω πίεση, τιμωρούμε τον επιβάτη, το παιδί που πρέπει να πάει στο σχολείο και τους ηλικιωμένους που θέλουν να πάνε στον γιατρό.

Απελευθερώνεται η αγορά των ΚΤΕΛ
Αναφερόμενος στην αλλαγή του πλαισίου, που προβλέπει απελευθέρωση της αγοράς στα ΚΤΕΛ, ο πρόεδρος του συγκοινωνιακού φορέα, ανέφερε ότι θα πρέπει να γίνουν κάποιες διαγωνιστικές διαδικασίες, σε εφαρμογή του νόμου που ψηφίστηκε το 2022 και μέχρι τώρα γινόταν διαδικασίες μεταξύ του ελληνικού κράτους, της ΕΕ και μεταφορέων και πλέον φτάσαμε στο σημείο να καταλήξουμε κάπου και να ξεκινήσει η διαβούλευση.
Ο κ. Κολυνδρίνης είπε η διαβούλευση ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί μέχρι τις 6 Νοεμβρίου, θα οριστικοποιηθεί και στη συνέχεια θα βγουν τα τεύχη δημοπράτησης για κάθε Περιφέρεια, που θα περιλαμβάνει την κάθε Περιφερειακή Ενότητα για το Αστικό και Υπεραστικό ΚΤΕΛ.
«Εκεί θα δώσουμε τις προσφορές και τις προτάσεις μας. Δεν είναι κάτι που θα αλλάξει σημαντικά την μετακίνηση όπως την ξέρουμε σήμερα, απλά μέχρι τώρα υπήρχε ανάθεση του έργου από την Πολιτεία στους μεταφορείς, που λειτουργούσαν με κάποιους όρους, τώρα αυτό θα σταματήσει να υπάρχει και να γίνει σύμβαση της Πολιτείας με τον ανάδοχο για να εκτελέσει πάλι το ίδιο έργο», επισήμανε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ.
Ο ίδιος είπε ότι, επειδή πρόκειται για διαγωνισμό, είναι άγνωστο αν θα υπάρξει ενδιαφέρον από κάποιες μεγάλες εταιρίες, που έχουν τη δυνατότητα δημιουργίας μεγάλων επενδύσεων όπως σταθμοί, λεωφορεία, αμαξοστάσια κλπ., κάτι που ισχύει και για τα υπάρχοντα ΚΤΕΛ αν θέλουν να διεκδικήσουν τις συγκοινωνίες άλλων νομών.

Αναφορικά με τις συγκοινωνίες στη Σκόπελο που φέτος ξεκίνησαν για πρώτη χρονιά, ο κ. Κολυνδρίνης είπε ότι για πρώτη χρονιά και επειδή ήταν άγνωστη αγορά για τα ΚΤΕΛ, καλά πήγε, είχε αρκετό κόσμο, η συγκοινωνία είναι διαφορετική σε σχέση με τη Σκιάθο, που είναι πιο λίγα τα χιλιόμετρα και πιο πολύς κόσμος, στη Σκόπελο είναι μεγαλύτερη η διαδρομή και λιγότερος ο κόσμος, ωστόσο για πρώτη χρονιά πήγε καλά και υπάρχει ικανοποίηση.
Ο ίδιος είπε ότι έγιναν επενδύσεις για νέα λεωφορεία και άλλες υποδομές που χρειάζονται στο νησί και εξέφρασε την ελπίδα ότι κάθε χρόνο θα είναι και καλύτερα, καθώς ο κόσμος θα μάθει ότι υπάρχουν συγκοινωνίες και έχει εναλλακτική από το να χρησιμοποιήσει το δικό του όχημα.

Για την Ιάσονος σε ήπιας κυκλοφορίας
Σε σχέση με τη μετατροπή της οδού Ιάσονος σε ήπιας κυκλοφορίας και αν θα επηρεάσει τη διέλευση από το κέντρο της πόλης, ο κ. Κολυνδρίνης ανέφερε ότι τα υπεραστικά λεωφορεία διέρχονται την οδό Ιάσονος 10 φορές την ημέρα, ελάχιστες σε σχέση με τα αστικά λεωφορεία, από τα οποία 5-6 δρομολόγια από 12.00 μέχρι 13.30 και άλλα τόσα διασκορπισμένα στις άλλες ώρες της ημέρας.
Όπως είπε είναι λίγα τα δρομολόγια που έχουν προορισμό το Πήλιο, ενώ τα περισσότερα δρομολόγια φεύγουν από τις οδούς Λαρίσης και Αθηνών, για εκτός νομού προορισμούς.
Ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ είπε ότι αν υπάρχει λεωφορειόδρομος και ένα ρεύμα για την κυκλοφορία των Ι.Χ., το μέτρο θα είναι προς τη θετική κατεύθυνση.
Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης Ντίνος Στεργιόπουλος

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.