Δέκα θετικά κρούσματα στο Στεφανοβίκειο- Πρόκειται για ενδοοικογενειακές μολύνσεις

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Τη Δευτέρα ο ΕΟΔΥ θα πραγματοποιήσει rapid test- Έκκληση του Δημάρχου Ρήγα Φεραίου για συμμετοχή

Περίπου δέκα είναι τα θετικά κρούσματα κορωνοϊού που εντοπίστηκαν τις τελευταίες ημέρες στο Στεφανοβίκειο και πρόκειται για ενδοοικογενειακές μολύνσεις. Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Ρήγα Φεραίου κ. Δημήτρη Νασίκα, η διάγνωση έγινε από την ιατρό της τοπικής κοινότητας, η οποία άμεσα ενημέρωσε και τον ΕΟΔΥ αλλά και τις Κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου. Ο κ. Νασίκας ήρθε σε επικοινωνία για το θέμα με την επικεφαλής του ΕΟΔΥ σε επίπεδο Θεσσαλίας και τη Δευτέρα κλιμάκιο του ΕΟΔΥ θα βρίσκεται στο Στεφανοβίκειο, από τις 10 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, προκειμένου να πραγματοποιήσει rapid test στον πληθυσμό, για να αποτυπωθεί το μέγεθος της τυχόν διασποράς.
Ο Δήμαρχος μιλώντας στο magnesianews.gr απηύθυνε έκκληση στους κατοίκους της τοπικής κοινότητας να προσέλθουν στον έλεγχο, προκειμένου να διαπιστωθεί η πραγματική εικόνα της κατάστασης και συνέστησε σε όλους να τηρούν απαρέγκλιτα τα μέτρα ατομικής προστασίας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.