Το Δ.Σ. του ΕΟΣ Βόλου όπως τονίζει σε ανακοίνωσή του, «αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τα μέλη, ορειβάτες, αναρριχητές και εκπαιδευτές του Ομίλου, Νίκο Μαγγίτση και Γιώργο Ράϊο όπως επίσης το σύνολο των μελών του ΕΟΣ Βόλου που την περασμένη Κυριακή μαζί με τους εργαζόμενους του Χιονοδρομικού Κέντρου Πηλίου συμμετείχαν με την τεχνογνωσία, την ανιδιοτέλεια και τον αλτρουισμό που τους διακατέχει στην επιχείρηση απεγκλωβισμού των αναβατών του μονού εναέριου αναβατήρα στο Χιονοδρομικό Κέντρο Πηλίου.
Τους ευχαριστούμε όλους για την μέγιστη συνεισφορά τους και νιώθουμε υπερήφανοι γιατί γι’ ακόμη μία φορά τα μέλη και οι αθλητές του ΕΟΣ Βόλου εκτός από τις εξαιρετικές αθλητικές τους επιτυχίες είναι και πρεσβευτές των κοινωνικών αξιών του αλτρουισμού και του εθελοντισμού. Ο ΕΟΣ Βόλου και τα μέλη του θα είμαστε πάντα πρόθυμοι εθελοντές και πάντα εκεί στο βουνό που τόσο αγαπούμε, όπως πράττουμε συνεχώς από το 1930 που ιδρύθηκε το Σωματείο μέχρι σήμερα.
Για το Δ.Σ. ο Πρόεδρος του ΕΟΣ Βόλου
Γιώργος Καλτσογιάννης»































