ΕΦΚΑ: Ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά η εξυπηρέτηση και τα ραντεβού

Με απόφαση του διοικητή του e-ΕΦΚΑ τροποποιούνται προσωρινά οι διαδικασίες εξυπηρέτησης του κοινού σε όλες τις οργανικές μονάδες του e-ΕΦΚΑ.
Α. Όλες οι συναλλαγές που υποστηρίζονται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.e-efka.gov.gr διενεργούνται αποκλειστικά ηλεκτρονικά και δεν εξυπηρετούνται στις οργανικές ομάδες.
Β. Για όλες τις υπόλοιπες συναλλαγές, οι ασφαλισμένοι, συνταξιούχοι και εργοδότες, θα πρέπει να υποβάλλουν πρώτα το αίτημα ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση www.e-efka.gov.gr/menoumespiti και ακολούθως θα ενημερώνονται με e mail ή τηλεφωνικά για την ημερομηνία και την ώρα που θα προσέλθουν στο υποκατάστημα να εξυπηρετηθούν.
Αιτήματα μπορούν να υποβάλλονται και τηλεφωνικά στα τηλέφωνα των τμημάτων:
ΕΣΟΔΩΝ: 24210 97276, 97277, 97290
ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ: 24210 97266, 97269, 97270
ΑΠΟΝΟΜΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ: 24210 97241, 97243, 97240
ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ: 24210 97234, 97238, 97337
ΠΑΡΟΧΩΝ: 24210 97215, 97214
ΚΕΑΟ: 24210 97210, 97200, 97216
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ: 24210 97227, 97225
ΜΗΤΡΩΟΥ: 24210 97202, 97207, 97203, 97208.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ: 24210 97250, 97253
ΚΕΠΑ: 24210 90029, 90282

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.