Εργασίες κατακόρυφης σήμανσης στο οδικό δίκτυο της Π.Ε. Μαγνησίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Aπό την Περιφέρεια Θεσσαλίας

Σε παρεμβάσεις για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας μέσω της βελτίωσης της κατακόρυφης σήμανσης στο δίκτυο της Π.Ε. Μαγνησίας προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Η Οικονομική Επιτροπή ενέκρινε το αποτέλεσμα της δημοπράτησης του έργου προϋπολογισμού 90.000 ευρώ και το επόμενο διάστημα υπογράφεται από τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό η σύμβαση.

«Επενδύουμε σε έργα οδικής ασφάλειας που διασφαλίζουν την άνετη μετακίνηση των ανθρώπων και την ομαλή διακίνηση των εμπορευμάτων» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Σε συνεργασία με την Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη, τους Περιφερειακούς Συμβούλους και τις Τεχνικές Υπηρεσίες μας συνεχίζουμε τα έργα που δίνουν δουλειά στους ανθρώπους και ρίχνουν χρήμα στην τοπική, πραγματική οικονομία » προσθέτει ο Περιφερειάρχης

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.