Ένας 21χρονος Αλβανός, συνελήφθη χθες έξω από το γήπεδο του Αλμυρού όπου έγινε ο φιλικός αγώνας μεταξύ Νίκης Βόλου – ΑΕΛ.
Ο νεαρός διαπιστώθηκε ότι κατείχε έναν ναυτικό πυρσό και επτά κροτίδες και στην προσπάθειά του να διαφύγει της σύλληψης από τους αστυνομικούς, πήδηξε πάνω από το περιπολικό και με το γόνατο έσπασε το παρμπρίζ του οχήματος.
Επίσης, μετά το τέλος του αγώνα βγαίνοντας από το γήπεδο, βεβαιώθηκαν πρόστιμα 150 € σε οκτώ άτομα που βρισκόταν στις κερκίδες του γηπέδου, για μη τήρηση αποστάσεων και μη χρήση προστατευτικής μάσκας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































