Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ.Ιγνάτιος, ερωτηθείς για την επίθεση που έγινε σήμερα το πρωί στον Ι.Ν. Αγίου Διονυσίου Αθηνών, δήλωσε: «Για μας, τους Ορθοδόξους Χριστιανούς, η απάντηση σε τέτοιου είδους βία, είναι η ΑΓΑΠΗ. Μακάρι να μας δώσει ο Θεός την ευκαιρία να βοηθήσουμε αυτούς που κάνουν τέτοιες πράξεις, ώστε να γαληνέψουν οι ψυχές τους.»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































