Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην ΠΑΘΕ το 2017 λόγω εργασιών

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αποφασίστηκαν στο χώρο του Κύριου Έργου Παραχώρησης (ΚΕΠ), από τη Χ/Θ 259+500 (όρια Ν. Μαγνησίας – Ν. Φθιώτιδας) έως τη Χ/Θ 319+800 (όρια Ν. Μαγνησίας – Ν. Λάρισας), του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, στο πλαίσιο εκτέλεσης εργασιών συντήρησης του Αυτοκινητόδρομου, διαβάσεων και παραπλεύρων αυτού, καθώς και στην εύρυθμη κυκλοφορία των οχημάτων και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση που αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» αποφασίστηκαν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για όλο το 2017, με εξαίρεση τα χρονικά διαστήματα από 01-01-2017 έως και 08-01-2017, 24-02-2017 έως και 28-02- 2017, από 24-03-2017 έως και 26-03-2017, από 13-04-2017 έως και 18-04-2017, από 28-04-2017 έως και 02-05-2017, από 02-06-2017 έως και 06-06-2017, από 11-08-2017 έως και 16-08-2017, από 27-10-2017 έως και 29-10-2017, από 22-12-2017 έως και 27- 12-2017 και από 29-12-2017 έως και 31-12-2017 καθώς και τα σαββατοκύριακα της καλοκαιρινής περιόδου από 17-06-2017 έως και 10-09-2017 που δεν θα εκτελούνται εργασίες και το πλήρες πλάτος του οδοστρώματος θα διατίθεται για κυκλοφορία.

Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν στα παρακάτω τμήματα του Αυτοκινητοδρόμου:
α) Τοπικός αποκλεισμός της Λωρίδας έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου από τη Χ.Θ. 259+500 (όρια Νομού Φθιώτιδας με όρια Νομού Μαγνησίας) έως τη Χ.Θ. 319+800 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας), συμπεριλαμβανομένων των κλάδων των ανισόπεδων κόμβων και του τοπικού οδικού δικτύου εντός ορίων του ΚΕΠ.

β) Εναλλάξ τοπικός αποκλεισμός της αριστερής μόνο ή της δεξιάς μόνο λωρίδας κυκλοφορίας, καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα από Χ.Θ. 259+500 (όρια Νομού Φθιώτιδας με όρια Νομού Μαγνησίας) έως τη Χ.Θ. 319+800 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας), συμπεριλαμβανομένων του υπεραστικού και τοπικού οδικού δικτύου εντός ορίων του ΚΕΠ.

γ) Αποκλεισμός αριστερής ημιδιατομής (εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας 4,00 μ.) καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, καθ’ όλο το μήκος του Αυτοκινητοδρόμου στο τμήμα από τη χ/θ 259+500 (όρια Νομού Φθιώτιδας με όρια Νομού Μαγνησίας) έως τη Χ.Θ. 319+800 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας),

δ) Αποκλεισμός των κλάδων των ανισόπεδων κόμβων με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας μέσω εναλλακτικών διαδρομών καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου, καθ. όλο το μήκος του τμήματος από τη Χ.Θ. 259+500 (όρια Νομού Φθιώτιδας με όρια Νομού Μαγνησίας) έως τη Χ.Θ. 319+800 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας),

ε) Τοπική στένωση οδοστρώματος ( όταν το εναπομείναν πλάτος κυκλοφορίας είναι τουλάχιστον 3,5μ.) στους κλάδους των ανισόπεδών κόμβων καθημερινά από ανατολή έως δύση του ηλίου καθ’ όλο το μήκος του τμήματος από Χ.Θ. 259+500 (όρια Νομού Φθιώτιδας με όρια Νομού Μαγνησίας) έως τη Χ.Θ. 319+800 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας),

ζ) Αποκλεισμός έως δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση στους μετωπικούς σταθμούς διοδίων και έως μίας λωρίδας στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων, καθημερινά καθ’ όλο το 24ωρο, στους σταθμούς διοδίων του τμήματος από τη χ.θ. 259+500 (όρια Νομού Φθιώτιδας με όρια Νομού Μαγνησίας) έως τη Χ.Θ. 319+800 (όρια Ν. Μαγνησίας με Ν. Λάρισας).

Ακόμη, θα γίνει τοπική στένωση του οδοστρώματος λωρίδων κυκλοφορίας σε όλο το μήκος της ΠΑΘΕ στη Μαγνησία, καθώς εναλλάξ αποκλεισμός λωρίδων κυκλοφορίας μιας κατεύθυνσης.

Ο ανάδοχος των εργασιών με την εποπτεία της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., οφείλει σε όλη τη διάρκεια της εφαρμογής των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων να τοποθετεί και συντηρεί σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία, την πρότυπη Τεχνική Προδιαγραφή σήμανσης εκτελούμενων έργων εντός και εκτός κατοικημένων περιοχών, τα εγκεκριμένα εγχειρίδια Λειτουργίας και Συντήρησης και τα Σχέδια Δράσης, τις απαιτούμενες πινακίδες σήμανσης, φανούς, αντανακλαστικά, προειδοποιητικές και πληροφοριακές πινακίδες και γενικά να λαμβάνει κάθε απαιτούμενο μέτρο, ώστε να εξασφαλίζεται με αποκλειστική μέριμνα και ευθύνη του η ομαλή και ασφαλής διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην περιοχή των εκτελούμενων έργων.
Μετά το πέρας των εργασιών της ημέρας θα απομακρύνεται όλος ο μηχανικός εξοπλισμός του εργοταξίου εκτός οδού. Επίσης, ιδιαίτερη μέριμνα θα λαμβάνεται για τον επαρκή φωτισμό των εργοταξιακών χώρων κατά τις νυκτερινές ώρες, καθώς και την τοποθέτηση – επιπρόσθετα της σήμανσης με κώνους – φορητών στηθαίων κατάλληλης ικανότητας συγκράτησης των οχημάτων, στις περιπτώσεις παραμονής μηχανικού εξοπλισμού (οχημάτων, μηχανημάτων κλπ.) εντός της ζώνης εκτέλεσης εργασιών.

Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε. οφείλει να ενημερώνει έγκαιρα τους χρήστες με κάθε πρόσφορο μέσο (Μ.Μ.Ε., ιστότοπό της, εισπράκτορες διοδίων κλπ.) για την εκτέλεση των εργασιών και την ύπαρξη των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων. Το μήκος ζώνης έργων σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το αναφερόμενο στις τυπικές διατάξεις σήμανσης μήκος ή σε περίπτωση που αυτό δεν προσδιορίζεται τα δύο χιλιόμετρα με εξαίρεση τις περιπτώσεις εργασιών σε οδικό τμήμα με τρείς λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση , όπου το μήκος από Δευτέρα έως Παρασκευή θα μπορεί να εκτείνεται έως τρία χιλιόμετρα, για την περίπτωση αποκλεισμού της Λ.Ε.Α και έως δυόμιση χιλιόμετρα για την περίπτωση αποκλεισμού δεξιάς ή αριστερής λωρίδας κυκλοφορίας. Τις ημέρες Σάββατο και Κυριακή το μήκος αποκλεισμού δεν θα υπερβαίνει τα δύο χιλιόμετρα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.