Μ. Χρυσοβελώνη: «Φόρος τιμής στους χιλιάδες που αγωνίστηκαν»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Σαράντα τρία χρόνια συμπληρώνονται από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στη χώρα μας, από την ημέρα εκείνη που έσπασαν τα δεσμά της καταπίεσης της ελευθερίας και των δικαιωμάτων του ελληνικού λαού. Η μεταπολίτευση της 24ης Ιουλίου 1974 σηματοδότησε το τέλος ενός θλιβερού κεφαλαίου και την αρχή ενός νέου υψηλών προσδοκιών», αναφέρει σε μήνυμά της για την επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας η περιφερειακή σύμβουλος Θεσσαλίας και πρώην Υφυπουργός Μαρίνα Χρυσοβελώνη.

«Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι Έλληνες πρέπει να πιστέψουμε στον εαυτό μας, στις ικανότητές μας. Να πιστέψουμε ότι όλοι μαζί, ενωμένοι, μπορούμε να τα καταφέρουμε και να αποκτήσουμε, επιτέλους, την Πατρίδα που μας αξίζει, αφήνοντας πίσω μας τις κατεστημένες πολιτικές δυνάμεις που οδήγησαν τη χώρα στη δεινή οικονομική κρίση την οποία βιώνει η πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών.

Αποτίνουμε φόρο τιμής στους χιλιάδες ανθρώπους που αγωνίστηκαν, φυλακίστηκαν και έδωσαν τη ζωή τους για την αξιοπρέπεια, την ελευθερία τη Δημοκρατία και την εθνική ανεξαρτησία».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.