Μ. Τσαούτος: «Άμεση προώθηση των ελληνικών προϊόντων μαζί με την ιστορία τους»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Κίνηση που θα οδηγήσει στην οικονομική ευημερία, σύμφωνα με τον Γ.Δ. της ΕΨΑ

Τη σημασία της άμεσης προώθησης των ελληνικών προϊόντων για την οικονομική ευημερία της χώρας, των επιχειρήσεων και των πολιτών επεσήμανε ο κ. Μιχάλης Τσαούτος, Γενικός Διευθυντής του εργοστασίου της ΕΨΑ. Μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Δημήτρη Καρεκλίδη τόνισε ότι η προώθηση αυτή θα πραγματοποιηθεί από το εξειδικευμένο προσωπικό που χρειάζεται, αυτή τη στιγμή, ο κλάδος της εστίασης.

Ο κ. Τσαούτος είπε πως κάτω από την «ομπρέλα» του ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, δηλαδή των αμιγώς ελληνικών εταιρειών, το ζήτημα της έλλειψης του εξειδικευμένου προσωπικού έχει θιγεί πολλές φορές, καθώς «δεν είναι απλά τα χέρια που χρειαζόμαστε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο ίδιος, εξηγώντας ότι «τα χέρια που χρειαζόμαστε πρέπει να είναι ικανά να φέρουν με τον τρόπο τους τους τουρίστες ξανά και ξανά, όχι μόνο τους ξένους, αλλά και τους Έλληνες, ώστε να μας αφήσουν περισσότερα χρήματα, ενισχύοντας την οικονομία μας, κάτι που έχουμε άμεσα ανάγκη», τόνισε ο κ. Τσαούτος. Συνέχισε εξηγώντας ότι αυτό που πρέπει να κάνει ο εργαζόμενος στον τουρισμό είναι να προωθήσει στον τουρίστα να πάρει, να φάει και να πιει τα ελληνικά προϊόντα και όχι τα ξένα, που γνωρίζει ήδη. «Για να γίνει αυτό πρέπει να μιλήσουμε στον τουρίστα για τα προϊόντα, να τα πουλήσουμε, ώστε να μείνει στο μυαλό του η εμπειρία και να ξαναέρθει του χρόνου, λέγοντάς το ταυτόχρονα και σε άλλους τουρίστες», συμπληρώνει ο Γενικός Διευθυντής της ΕΨΑ.

Είπε πως σκοπός του εργαζόμενου πρέπει να είναι να προτρέψει τον ξένο και τον Έλληνα τουρίστα να δοκιμάσει την ελληνική φέτα, το ελληνικό κρασί, την ελληνική μπίρα, το ελληνικό αναψυκτικό, με τον ίδιο να φέρνει ως παράδειγμα τα αναψυκτικά της ΕΨΑ, εργοστάσιο με πάνω από 100 χρόνια ιστορία. «Για να γίνει αυτό πρέπει να μιλήσουμε στον τουρίστα για τα προϊόντα, να τα πουλήσουμε, ώστε να μείνει στο μυαλό του η εμπειρία και να ξαναέρθει του χρόνου, λέγοντάς το ταυτόχρονα και σε άλλους τουρίστες», συμπληρώνει ο Γενικός Διευθυντής της ΕΨΑ.

«Στόχος η προώθηση του ελληνικού
προϊόντος με την ιστορία του»

Επεσήμανε δε ότι για να γίνει η προώθηση των ελληνικών προϊόντων προς όλους τους τουρίστες θα πρέπει να υπάρχουν αυτά τα προϊόντα στους καταλόγους των επιχειρήσεων της εστίασης. «Είναι λαμπρές εξαιρέσεις τα καταστήματα που ΄΄χτίζουν΄΄ ένα πιάτο γύρω από αμιγώς ελληνικά συστατικά», υπογράμμισε και έφερε ως παράδειγμα τα πάμπολλα ελληνικής προέλευσης τυριά, όπως της Νάξου και της Λήμνου. Επίσης, σχετικά με τους επιχειρηματίες που λένε πως κάποια ελληνικά προϊόντα είναι πιο ακριβά και γι’ αυτό διαλέγουν να δουλεύουν με τα ξένα, ο κ. Τσαούτος απαντά πως είναι απόλυτα λογικό να είναι πιο ακριβά, εφόσον η ποιότητα είναι υψηλότερη, ενώ εκτιμά ότι ως επί το πλείστον ο τουρίστας θα διαλέξει το ελληνικό προϊόν, ανεξάρτητα από την τιμή, με την ταυτόχρονη διήγηση μιας ελληνικής ιστορίας γύρω από το προϊόν, η οποία θα αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.

«Ας πάρουμε παράδειγμα το εργοστάσιο της ΕΨΑ. Όποιος είναι στον Βόλο ας επισκεφθεί το κτίριο της. Είναι μια εταιρεία 100 ετών και το κτήριο είναι μουσείο. Υπάρχει μια ιστορία από πίσω η οποία είναι αληθινή», ανέφερε ο Διευθυντής του εργοστασίου, ενώ επεσήμανε ότι αυτή την προώθηση του ελληνικού προϊόντος με την ιστορία του θα έπρεπε να την κάνει κάθε επιχειρηματίας στο κατάστημά του.

Είπε πως όλες αυτές οι κινήσεις θα ενδυναμώσουν τις ελληνικές επιχειρήσεις, γεγονός που θα οδηγήσει στην ευημερία της χώρας και των Ελλήνων πολιτών, τονίζοντας ότι η ευημερία αυτή θα πολλαπλασιαστεί, εφόσον το ισοζύγιο εισαγωγών- εξαγωγών ισορροπήσει. «Για κάθε ευρώ που επιλέγουμε να δώσουμε σε ελληνικό προϊόν, το όφελος είναι διπλό», υπογραμμίζει ο κ. Τσαούτος και εξηγεί: Το πρώτο όφελος είναι ότι το ευρώ αυτό παραμένει στο εσωτερικό της χώρας και το δεύτερο αυτομάτως είναι ότι δεν θα ΄΄φύγει΄΄ στο εξωτερικό, και άρα σε ξένη οικονομία. Σημείωσε δε, ότι σε πολλούς ελληνικούς κλάδους το ισοζύγιο, δυστυχώς, ΄΄γέρνει΄΄ προς το εξωτερικό.

«Αύξηση τιμής σε πολλά υλικά συσκευασίας,
λόγω πολέμου»

Σχετικά με τον πόλεμο που λαμβάνει χώρα και τα προβλήματα που αυτός έχει επιφέρει σε πολλές χώρες της Ε.Ε, αλλά και στην Ελλάδα, ο κ. Τσαούτος είπε πως ένα από τα προβλήματα αυτά είναι η άνοδος των τιμών σε πολλά υλικά συσκευασίας, επεσήμανε, όμως, αισιόδοξα πως προς το παρόν ένα μεγάλο κομμάτι των βιομηχανικών επιχειρήσεων για την χρονιά που διανύουμε έχει μεριμνήσει, έχοντας αποθέματα τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες τους. Αναφέρθηκε και στην ενεργειακή κρίση την οποία αντιμετωπίζει όλος ο βιομηχανικός κόσμος, ενώ μιλώντας ως Διευθυντής της ΕΨΑ έφερε ως παράδειγμα το υλικό του γυαλιού που χρησιμοποιούν και το όποιο, όπως εξήγησε ο ίδιος, χρειάζεται μεγάλες ποσότητες ενέργειας για να παραχθεί.

«Οι αυξήσεις δεν μπορούν να περάσουν
στα ράφια των καταναλωτών»
Στην ερώτηση που αφορά όλους και σχετίζεται με την αύξηση της τιμής των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων ή την απορρόφησή της από την εκάστοτε επιχείρηση, ο Γενικός Διευθυντής της ΕΨΑ είπε πως γίνεται μεγάλη προσπάθεια από όλες τις εταιρείες που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία του ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, αλλά και γενικότερα, να απορροφήσουν τα κόστη, καθώς τόνισε ότι είναι ξεκάθαρο για όλους πως ο καταναλωτής δεν μπορεί να αντέξει τις αυξήσεις των παραγωγών. «Οι αυξήσεις ύψους 50 και 60% δεν μπορούν να περάσουν στα ράφια των καταναλωτών», είπε χαρακτηριστικά.

Τέλος, ο κ. Τσαούτος αναφέρθηκε και στον θετικό απολογισμό των πασχαλινών διακοπών, ο οποίος αφήνει αισιόδοξα μηνύματα ενόψει καλοκαιριού. Είπε πως οι κρατήσεις των ξενοδόχων, αλλά επίσης οι αφίξεις στα αεροδρόμια δείχνουν πως τα πράγματα θα πάνε πάρα πολύ καλά, και μάλιστα ακόμα καλύτερα από το 2019, ημερομηνία προ πανδημίας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.