ΜέΡΑ25 Μαγνησίας: “Η υπουργός Παιδείας συνεχίζει να βαδίζει στον αυταρχικό δρόμο”

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σκληρή κριτική στην Υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως κάνει η Περιφερειακή Συντονιστική Επιτροπή Μαγνησίας του ΜέΡΑ25, μετά την αγωγή που κατέθεσε στους εκπαιδευτικούς που απέχουν από την αξιολόγηση.

Ειδικότερα, η Περιφερειακή Συντονιστική Επιτροπή Μαγνησίας του κόμματος επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ότι “Στον αυταρχικό δρόμο που επέλεξε από την πρώτη μέρα συνεχίζει να βαδίζει η υπουργός παιδείας Ν. Κεραμέως, καταθέτοντας αγωγή κατά του συνόλου των εκπαιδευτικών που απέχουν από την αξιολόγηση, με το Μονομελές Δικαστήριο Αθηνών να κρίνει παράνομη την αποχή των εκπαιδευτικών. Αμέσως η κ. Κεραμέως έσπευσε να πανηγυρίσει επιβεβαιώνοντας πως και σε συμβολικό επίπεδο, στόχος είναι το σπάσιμο των εργαζομένων και όχι η αναβάθμιση της παιδείας, όπως διατείνεται. Απαντώντας οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες εξήγγειλαν νέες κινητοποιήσεις. Η Υπουργός Παιδείας φροντίζει να μας υπενθυμίζει καθημερινώς πως αντιλαμβάνεται την παιδεία ως πεδίο συγκρούσεων, όπως άλλωστε και ολόκληρη η κυβέρνηση αντιλαμβάνεται το σύνολο της κοινωνίας της εργασίας, μετά από σειρά αντεργατικών νομοσχεδίων”.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.