Μετά την ολοκλήρωση των αρχαιρεσιών του Συλλόγου Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στις 15 Ιουνίου 2026, τα εκλεγμένα μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου συνεδρίασαν την Πέμπτη 18 Ιουνίου και προχώρησαν στη συγκρότησή του σε σώμα.Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου διαμορφώθηκε ως εξής: Πρόεδρος: Χαράλαμπος Βαφείδης , Αντιπρόεδρος: Έφη Σταυροθεοδώρου, Γενική Γραμματέας: Ούρσουλα Σταύρου, Ταμίας: Αγγελική Μαλιάκη, Οργανωτική Γραμματέας: Χαρίκλεια- Ζωή Τσιπνή, Μέλος: Ντατζιοπούλου Φωτεινή , Μέλος: Σιαμούρης Παναγιώτης. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο ευχαριστεί θερμά τα μέλη του Συλλόγου για τη συμμετοχή τους στις εκλογικές διαδικασίες και για την εμπιστοσύνη που επέδειξαν. Με αίσθημα ευθύνης αναλαμβάνει τα καθήκοντά του, με στόχο την προώθηση των σκοπών του Συλλόγου, την ανάπτυξη των δράσεών του και τη διαρκή στήριξη των μελών του.
Νέο Δ.Σ. Συλλόγου Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
































