«Έπιασε» Σκόπελο το πλοίο της γραμμής Θεσσαλονίκη- Σποράδες

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σκόπελο «έπιασε» γύρω στις 12 σήμερα το μεσημέρι το πλοίο που εκτελεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη- Σποράδες. Σήμερα, ήταν το πρώτο δρομολόγιο της σεζόν, με την πληρότητά του να ανέρχεται στο 95%.
Ο πρόεδρος του λιμενικού ταμείου Σκοπέλου κ. Άγγελος Ξηντάρης βρέθηκε στο λιμάνι της Σκοπέλου και φωτογράφισε το πλοίο, με το δρομολόγιο και αυτή τη σύνδεση με τη Β. Ελλάδα να παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος των Σποράδων.

Ο ίδιος, με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, φάνηκε αισιόδοξος για την πορεία του τουρισμού, αυτό το καλοκαίρι. Όπως έγραψε «Άφιξη από Θεσσαλονίκη.
Πρώτη άφιξη από Βόρεια Ελλάδα με αρκετά μεγάλο αριθμό επιβατών.
Τα δεδομένα αισιόδοξα.
Καλό καλοκαίρι»

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.