Πραγματοποιήθηκε η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στην κατάμεστη αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου Valis Resort στην Αγριά Βόλου.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΒΘΣΕ “Η φετινή διοργάνωση απέκτησε ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς συνέπεσε με τη συμπλήρωση 60 χρόνων συνεχούς παρουσίας και προσφοράς του ΣΒΘΣΕ στη βιομηχανία και την επιχειρηματικότητα της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας, επιβεβαιώνοντας τον διαχρονικό του ρόλο ως του μεγαλύτερου περιφερειακού βιομηχανικού Συνδέσμου της χώρας.
Στις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης συμμετείχαν εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, του επιχειρηματικού, ακαδημαϊκού και ερευνητικού οικοσυστήματος, στελέχη παραγωγικών και οικονομικών φορέων, καθώς και πλήθος εκπροσώπων επιχειρήσεων-μελών του Συνδέσμου από τη Θεσσαλία και τη Στερεά Ελλάδα.
Κεντρικός ομιλητής της ανοικτής εκδήλωσης ήταν ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Νικόλαος Τσάφος, ο οποίος παρέστη και ως εκπρόσωπος του Προέδρου της Ελληνικής Κυβέρνησης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκέντρωσε και η συζήτηση πάνελ με θέμα: «Η Ενέργεια ως Παράγοντας Ανταγωνιστικότητας της Ελληνικής Βιομηχανίας»
στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι της Πολιτείας και της βιομηχανίας, αναδεικνύοντας τις προκλήσεις αλλά και τις προοπτικές που διαμορφώνονται για την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής παραγωγής μέσα από το ενεργειακό κόστος, την πράσινη μετάβαση και τις αναγκαίες επενδύσεις.
Των εργασιών της Κλειστής Γενικής Συνέλευσης προήδρευσε η κα Αικατερίνη Γκαβανίδου, εκπρόσωπος της εταιρείας ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΑΛΥΒΟΣ Α.Ε. – SERVISTEEL, μέλους του Ομίλου METLEN ENERGY & METALS.

Κατά τη διάρκεια της Κλειστής Συνεδρίασης παρουσιάστηκε:
•η πορεία και ο σχεδιασμός του Συνδέσμου από τον Πρόεδρο ΔΣ κ. Αθανάσιο Συριανό, (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ-ΕΖΑ)

•ο απολογισμός των Θεματικών Επιτροπών και οι υπηρεσίες στις επιχειρήσεις – μέλη από τον Πρόεδρο της Εκτελεστικής Επιτροπής κ. Αναστάσιο Λάππα, εκπρόσωπο της Συνεταιριστικής Τράπεζας Θεσσαλίας,

•τα οικονομικά στοιχεία του Συνδέσμου, από τον Ταμία Δ.Σ. κ. Βασίλειο Μωραΐτη, εκπρόσωπο της εταιρείας ΑΠΟΣΤΕΙΡΩΣΗ Α.Ε.,

•οι βασικές δράσεις εξωστρέφειας του Συνδέσμου και οι συνέργειες που αναπτύχθηκαν, από τον Γενικό Διευθυντή ΣΒΘΣΕ κ. Βασίλειο Κλειτσογιάννη

•το έργο του Τμήματος Enterprise Europe Network καθώς και η πορεία των ευρωπαϊκών και εθνικών προγραμμάτων του Συνδέσμου, από την Υποδιευθύντρια και Υπεύθυνη του Τμήματος Enterprise Europe Network κα Γεωργία Φράγκου

•το έργο της Αναπτυξιακής Εταιρείας Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων – ΑΕΔΕΠ στο πλαίσιο της συμπλήρωσης 30 ετών από την ίδρυσή της, από τον Γενικό Διευθυντή της κ. Απόστολο Παπαδούλη,

•καθώς και η Έκθεση της Εξελεγκτικής Επιτροπής από το μέλος της Επιτροπής κα Μαρία Μοσχάλη, της εταιρείας ΜΟΣΧΑΛΗΣ ΑΒΕΤΕ.

Στο πλαίσιο της Κλειστής Γενικής Συνέλευσης, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Αθανάσιος Συριανός παρουσίασε επίσης την πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου για την ανακήρυξη του κ. Ευριπίδη Δοντά ως Επίτιμου Προέδρου του ΣΒΘΣΕ. Η πρόταση εγκρίθηκε ομόφωνα από το Σώμα της Συνέλευσης, με την απονομή της τιμητικής πλακέτας να πραγματοποιείται στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια της ανοικτής εκδήλωσης.
Η Ανοικτή Εκδήλωση ξεκίνησε με τον χαιρετισμό της Προέδρου της Γενικής Συνέλευσης, κας Αικατερίνης Γκαβανίδου, η οποία αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, αναφέρθηκε στην ολοκλήρωση των εργασιών της Κλειστής Γενικής Συνέλευσης, κατά την οποία παρουσιάστηκαν οι δράσεις, οι πρωτοβουλίες και τα αποτελέσματα μιας ακόμη ιδιαίτερα απαιτητικής χρονιάς για την επιχειρηματική κοινότητα της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας.

Τόνισε ότι ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, ως ο μεγαλύτερος περιφερειακός βιομηχανικός σύνδεσμος της χώρας, συνεχίζει να εργάζεται με συνέπεια για τη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος που επιτρέπει στη βιομηχανία να επενδύει, να καινοτομεί και να δημιουργεί αξία για την κοινωνία, εκπροσωπώντας με υπευθυνότητα την οργανωμένη επιχειρηματικότητα της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στη συμπλήρωση 60 χρόνων συνεχούς παρουσίας και προσφοράς του ΣΒΘΣΕ, επισημαίνοντας ότι ο Σύνδεσμος αποτελεί πλέον έναν ισχυρό θεσμικό εκπρόσωπο της επιχειρηματικότητας στην Κεντρική Ελλάδα, αναδεικνύοντας τα ζητήματα των επιχειρήσεων, προωθώντας συνεργασίες και συμβάλλοντας ενεργά στη διαμόρφωση ενός πιο ανταγωνιστικού και παραγωγικού περιβάλλοντος.
Κλείνοντας, καλωσόρισε τον Υφυπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Νικόλαο Τσάφο και τον ευχαρίστησε για την παρουσία του, επισημαίνοντας ότι σε ένα διεθνές περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από γεωπολιτικές ανακατατάξεις, οικονομικές αβεβαιότητες και ταχύτατες τεχνολογικές εξελίξεις, η βιομηχανία παραμένει βασικός πυλώνας ανάπτυξης, απασχόλησης και κοινωνικής συνοχής. Τόνισε ότι ζητήματα όπως το ενεργειακό κόστος, η ασφάλεια εφοδιασμού και η πράσινη μετάβαση επηρεάζουν καθοριστικά την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων και καθιστούν ιδιαίτερα σημαντική τη συμβολή της Πολιτείας, ενώ τέλος, ευχαρίστησε και τις επιχειρήσεις-χορηγούς της εκδήλωσης για τη διαχρονική στήριξή τους προς τον Σύνδεσμο.
Την εκδήλωση χαιρέτισαν επίσης ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Δημήτρης Κουρέτας, η Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας κα Ρένα Καραλαριώτου και ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ κ. Γιώργος Χριστόπουλος, εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο του ΣΕΒ κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο.
Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Δημήτρης Κουρέτας

αναφέρθηκε στις αναπτυξιακές προοπτικές της Θεσσαλίας, επισημαίνοντας ότι η Περιφέρεια αποτελεί ένα ιδιαίτερα δυναμικό παραγωγικό οικοσύστημα με ισχυρή εξαγωγική δραστηριότητα. Τόνισε, παράλληλα, την ανάγκη στενότερης διασύνδεσης των πανεπιστημίων με την πραγματική οικονομία και τις ανάγκες της παραγωγής, ώστε η γνώση, η έρευνα και το ανθρώπινο δυναμικό να συμβάλλουν ουσιαστικά στην περιφερειακή ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.
Η Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας κα Ρένα Καραλαριώτου

συνεχάρη τον ΣΒΘΣΕ για τη συμπλήρωση 60 χρόνων προσφοράς στη βιομηχανία και την περιφερειακή ανάπτυξη, υπογραμμίζοντας ότι η ενέργεια αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής βιομηχανίας. Διαβεβαίωσε, παράλληλα, ότι η Αποκεντρωμένη Διοίκηση θα συνεχίσει να στηρίζει την υγιή επιχειρηματικότητα, επιταχύνοντας τις διαδικασίες που εμπίπτουν στις αρμοδιότητές της και ενισχύοντας τη συνεργασία με τον παραγωγικό κόσμο.
Ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ κ. Γιώργος Χριστόπουλος, εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο του ΣΕΒ κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο,

αναφέρθηκε στη στρατηγική συνεργασία του ΣΕΒ με τον ΣΒΘΣΕ και τους περιφερειακούς βιομηχανικούς συνδέσμους, επισημαίνοντας τη σημασία της κοινής διαμόρφωσης θέσεων και της ανταλλαγής τεχνογνωσίας. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στις κοινές προκλήσεις που αφορούν το ενεργειακό κόστος, την ανάπτυξη δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού, την αξιοποίηση των ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων και, κυρίως, την ενίσχυση της παραγωγικότητας ως βασικής προϋπόθεσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής βιομηχανίας.
Στην κεντρική του ομιλία, ο Πρόεδρος του ΣΒΘΣΕ κ. Αθανάσιος Συριανός αναφέρθηκε στη συμπλήρωση 60 χρόνων συνεχούς παρουσίας και προσφοράς του Συνδέσμου, επισημαίνοντας τον διαχρονικό του ρόλο ως θεσμικού εκπροσώπου της βιομηχανίας και της οργανωμένης επιχειρηματικότητας στην Κεντρική Ελλάδα.

«Ο ΣΒΘΣΕ δεν υπήρξε απλώς ένας φορέας εκπροσώπησης. Υπήρξε συνοδοιπόρος των επιχειρήσεων σε περιόδους ανάπτυξης αλλά και σε περιόδους κρίσεων… και εξακολουθεί να υπηρετεί με συνέπεια τον ίδιο σκοπό: την ενίσχυση της παραγωγικής βάσης της χώρας και της περιφέρειάς μας.»
Αναφερόμενος στις σύγχρονες προκλήσεις, σημείωσε ότι το διεθνές περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονη αβεβαιότητα, γεωπολιτικές αναταράξεις, ενεργειακές εξελίξεις και ραγδαίες τεχνολογικές αλλαγές, γεγονός που καθιστά την προσαρμοστικότητα και την ανθεκτικότητα βασικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στην τεχνητή νοημοσύνη, επισημαίνοντας ότι η τεχνολογία από μόνη της δεν αρκεί χωρίς επένδυση στους ανθρώπους.
«Καμία τεχνολογία δεν μπορεί να υποκαταστήσει το σημαντικότερο πλεονέκτημα μιας οικονομίας. Το ανθρώπινο κεφάλαιο.»
Ο Πρόεδρος του ΣΒΘΣΕ αναφέρθηκε ακόμη στη σημασία της περιφερειακής ανάπτυξης, υπογραμμίζοντας ότι η Θεσσαλία και η Στερεά Ελλάδα διαθέτουν όλες τις προϋποθέσεις για να εξελιχθούν σε πρότυπο περιφέρειας ανάπτυξης, καινοτομίας και εξωστρέφειας, με βασικές προϋποθέσεις τη θεσμική σταθερότητα, την ασφάλεια δικαίου, τις σύγχρονες υποδομές και την αποτελεσματική δημόσια διοίκηση.
«Η ανταγωνιστικότητα δεν χτίζεται μόνο μέσα στα εργοστάσια. Χτίζεται και μέσα στους θεσμούς.»
Αναδεικνύοντας τον ρόλο της βιομηχανίας, υπογράμμισε ότι αποτελεί βασικό πυλώνα της εθνικής οικονομίας, δημιουργώντας εξαγωγές, καινοτομία, παραγωγικότητα και ποιοτικές θέσεις εργασίας.
«Η ενίσχυση της βιομηχανίας δεν αποτελεί κλαδική επιδίωξη. Αποτελεί εθνική αναγκαιότητα.»
Κλείνοντας, ο κ. Συριανός εστίασε στις προκλήσεις της πράσινης και ενεργειακής μετάβασης, επισημαίνοντας ότι η προστασία του περιβάλλοντος και η ενεργειακή πολιτική πρέπει να συνδέονται άμεσα με την ανταγωνιστικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη της παραγωγής.
«Δεν αρκεί πλέον να μιλάμε μόνο για ενεργειακή μετάβαση. Οφείλουμε να μιλάμε και για παραγωγική μετάβαση.»
Όπως τόνισε, η μετάβαση αυτή πρέπει να συνδέει την ενέργεια, την τεχνολογία, την καινοτομία, τις δεξιότητες, τους θεσμούς και τη βιωσιμότητα σε ένα νέο παραγωγικό μοντέλο για τη χώρα, με την Κεντρική Ελλάδα να μπορεί να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα αυτή αναπτυξιακή πορεία.
Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Νικόλαος Τσάφος, ο οποίος ανέπτυξε τις κυβερνητικές προτεραιότητες για την ενεργειακή πολιτική της χώρας, με ιδιαίτερη έμφαση στην ανταγωνιστικότητα της ελληνικής βιομηχανίας, την ενεργειακή ασφάλεια και την πράσινη μετάβαση.

Ξεκινώντας την τοποθέτησή του, αναφέρθηκε στον συμβολισμό της εκδήλωσης και στον ρόλο της ελληνικής βιομηχανίας, επισημαίνοντας ότι ο βασικός στόχος της Πολιτείας είναι η διασφάλιση χαμηλότερου ενεργειακού κόστους για την παραγωγή.
«Ξέρω ότι σε αυτόν τον τομέα το ξεκάθαρο αποτέλεσμα είναι να μπορέσουμε να φέρουμε φθηνότερη ενέργεια στους Έλληνες πολίτες, στις επιχειρήσεις και στις βιομηχανίες.»
Ο κ. Τσάφος παρουσίασε τα αποτελέσματα της ενεργειακής στρατηγικής της χώρας, σημειώνοντας τη σημαντική αύξηση της συμμετοχής των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, τη μετατροπή της Ελλάδας από εισαγωγέα σε καθαρό εξαγωγέα ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και τις επενδύσεις που υλοποιούνται σε δίκτυα, διασυνδέσεις και έργα αποθήκευσης ενέργειας, με στόχο την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας και τη σταδιακή μείωση του κόστους.
«Τις ημέρες που έχουμε πολλές ΑΠΕ έχουμε σχεδόν τη μισή τιμή χονδρικής σε σχέση με τις ημέρες που δεν έχουμε καλή παραγωγή από ΑΠΕ.»
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε επίσης στα μέτρα στήριξης της ενεργοβόρου βιομηχανίας, όπως η αντιστάθμιση του κόστους εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, οι μειωμένες χρεώσεις και οι νέες παρεμβάσεις που υλοποιούνται για την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων.
Αναφερόμενος στη στρατηγική της χώρας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, υπογράμμισε ότι η πράσινη μετάβαση πρέπει να συμβαδίζει με τη διατήρηση και ενίσχυση της παραγωγικής βάσης της οικονομίας.
«Δεν μπορούμε να πετύχουμε την ενεργειακή μετάβαση με την αποβιομηχάνιση. Αυτό είναι ξεκάθαρη θέση της ελληνικής πολιτείας.»
Κλείνοντας την ομιλία του, αναγνώρισε ότι οι διεθνείς γεωπολιτικές εξελίξεις εξακολουθούν να επηρεάζουν τις τιμές της ενέργειας, διαβεβαιώνοντας ότι η Κυβέρνηση συνεχίζει να υλοποιεί μια συνεκτική στρατηγική με στόχο ένα περισσότερο ανταγωνιστικό ενεργειακό κόστος για τις ελληνικές επιχειρήσεις.
«Θεωρούμε ότι το να συνεχίσουμε σε αυτόν τον δρόμο είναι η σωστή κατεύθυνση ώστε να πετύχουμε αυτό που όλοι αναζητάτε: πιο ανταγωνιστικό κόστος ενέργειας.»

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με θεματικό πάνελ συζήτησης με τίτλο «Η Ενέργεια ως Παράγοντας Ανταγωνιστικότητας της Ελληνικής Βιομηχανίας», το οποίο συντόνισε ο κ. Βασίλειος Μωραΐτης, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΒΘΣΕ και Επικεφαλής της Επιτροπής Βιώσιμης Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας.
Στο πάνελ συμμετείχαν ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας κ. Νικόλαος Τσάφος, ο Πρόεδρος της ΕΒΙΚΕΝ κ. Αντώνης Κοντολέων και ο Διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ – Μέλος του Ομίλου Holcim κ. Βασίλης Κατερέλος, οι οποίοι αντάλλαξαν απόψεις για τις προκλήσεις και τις προοπτικές της ενεργειακής πολιτικής, τον αντίκτυπο του ενεργειακού κόστους στην παραγωγή και τις προϋποθέσεις ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής βιομηχανίας.


Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναδείχθηκε ότι η διασφάλιση ανταγωνιστικού ενεργειακού κόστους αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διατήρηση και ανάπτυξη της εγχώριας βιομηχανικής παραγωγής. Ο Υφυπουργός παρουσίασε τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες για την ενίσχυση των ηλεκτρικών διασυνδέσεων, της αποθήκευσης ενέργειας και των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, υπογραμμίζοντας ότι η ενεργειακή μετάβαση οφείλει να συμβαδίζει με την ενίσχυση – και όχι την αποδυνάμωση – της βιομηχανικής δραστηριότητας.
Από την πλευρά της βιομηχανίας, ο Πρόεδρος της ΕΒΙΚΕΝ κ. Αντώνης Κοντολέων επισήμανε ότι το ζητούμενο δεν είναι απλώς η μείωση του κόστους ενέργειας, αλλά η διαμόρφωση πραγματικά ανταγωνιστικών όρων λειτουργίας για τις ελληνικές βιομηχανίες σε σχέση με τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές, θέτοντας παράλληλα ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας.
Ο κ. Βασίλης Κατερέλος παρουσίασε την εμπειρία του Ομίλου ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ από την εφαρμογή πολιτικών ενεργειακής αποδοτικότητας, κυκλικής οικονομίας και απανθρακοποίησης, επισημαίνοντας ότι η βιώσιμη ανάπτυξη μπορεί να αποτελέσει σημαντικό μοχλό ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας, όταν συνοδεύεται από σταθερό θεσμικό πλαίσιο και επενδύσεις στην καινοτομία.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε ο ουσιαστικός διάλογος που αναπτύχθηκε μεταξύ των συμμετεχόντων σχετικά με τη λειτουργία της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, τις διαρθρωτικές παρεμβάσεις που απαιτούνται για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και τον ρόλο της ευρωπαϊκής ενεργειακής πολιτικής στη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας της βιομηχανίας. Μέσα από διαφορετικές προσεγγίσεις, αναδείχθηκε η κοινή πεποίθηση ότι η στενή συνεργασία Πολιτείας, επιχειρήσεων και θεσμικών φορέων αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη διαμόρφωση ενός σταθερού και ανταγωνιστικού ενεργειακού περιβάλλοντος προς όφελος της ελληνικής παραγωγής.
Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε η ανακήρυξη του κ. Ευριπίδη Δοντά ως Επίτιμου Προέδρου του Συνδέσμου Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, ύστερα από ομόφωνη απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των μελών του ΣΒΘΣΕ.

Η τιμητική αυτή διάκριση απονεμήθηκε σε αναγνώριση της πολυετούς και ουσιαστικής προσφοράς του στον Σύνδεσμο, τον οποίο υπηρέτησε επί σχεδόν δύο δεκαετίες από θέσεις αυξημένης ευθύνης, μεταξύ των οποίων εκείνες του Αντιπροέδρου και του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου. Με τη συνέπεια, το ήθος και τη διαρκή προσήλωσή του στις αρχές της συλλογικής εκπροσώπησης, συνέβαλε καθοριστικά στην ενίσχυση του θεσμικού ρόλου και του κύρους του ΣΒΘΣΕ.
Την τιμητική πλακέτα απένειμε ο Πρόεδρος του ΣΒΘΣΕ κ. Αθανάσιος Συριανός, ο οποίος εξήρε τη διαχρονική συμβολή του κ. Δοντά στην πορεία και την εξέλιξη του Συνδέσμου.
Παραλαμβάνοντας τη διάκριση, ο κ. Δοντάς ευχαρίστησε θερμά τα μέλη του Συνδέσμου για την τιμή που του επιφύλαξαν, τονίζοντας ότι η αναγνώριση αυτή έχει ιδιαίτερη αξία, καθώς προέρχεται από ανθρώπους με τους οποίους συμπορεύτηκε επί σειρά ετών για την ενίσχυση της ελληνικής βιομηχανίας και της περιφερειακής ανάπτυξης.
«Η σημερινή διάκριση δεν αποτελεί για μένα το τέλος μιας διαδρομής. Αποτελεί μια ισχυρή υπενθύμιση ότι εξακολουθώ να ανήκω σε αυτή τη μεγάλη οικογένεια και ότι θα είμαι πάντοτε στη διάθεση του Συνδέσμου και των ανθρώπων του, όποτε και όπως μπορώ να φανώ χρήσιμος.»
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε επίσης η καθιερωμένη βράβευση επιχειρήσεων – μελών του ΣΒΘΣΕ, ως ένδειξη αναγνώρισης της μακρόχρονης παρουσίας, της ενεργού συμμετοχής και της διαχρονικής τους στήριξης προς τον Σύνδεσμο.
Όπως επισημάνθηκε, οι επιχειρήσεις που τιμήθηκαν αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της ιστορίας του ΣΒΘΣΕ, παραμένοντας ενεργά μέλη του από την ημέρα της εγγραφής τους και συμβάλλοντας διαχρονικά στην ενίσχυση της βιομηχανικής ανάπτυξης, της επιχειρηματικότητας και της εξωστρέφειας της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας.
Τιμητικές διακρίσεις απονεμήθηκαν στις ακόλουθες επιχειρήσεις:
•Ε. Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε., μέλος του Συνδέσμου από το 1981. Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Πολύκαρπος Καπούρος, Διευθυντής Εργοστασίου.

•ΧΡΥΣΟΧΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΣ & ΣΙΑ Ι.Κ.Ε. – KARTON BOX, μέλος του Συνδέσμου από το 1982. Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Κωνσταντής Χρυσοχού, εκπρόσωπος της εταιρείας.

•Ν. ΛΕΒΕΝΤΕΡΗΣ Α.Ε., μέλος του Συνδέσμου από το 1982. Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Κωνσταντίνος Παντόπουλος, Διευθυντής Εργοστασίου.

•ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΑΛΥΒΟΣ Α.Ε. – SERVISTEEL, μέλος του Συνδέσμου από το 1984. Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Ιωάννης Κουτσοφλίνης, Διευθυντής Εργοστασίου.

•ΒΙΟΣΕΡ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΑΡΕΝΤΕΡΙΚΩΝ ΔΙΑΛΥΜΑΤΩΝ, μέλος του Συνδέσμου από το 1985. Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Νικόλαος Κουφόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος.

Η φετινή βράβευση απέκτησε ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του εορτασμού των 60 χρόνων του ΣΒΘΣΕ, τιμώντας επιχειρήσεις που συμπορεύονται με τον Σύνδεσμο επί περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες.
Η απονομή πραγματοποιήθηκε σε θερμό και συγκινητικό κλίμα, παρουσία των συμμετεχόντων και των εκπροσώπων των βραβευόμενων επιχειρήσεων. Ο Σύνδεσμος ευχήθηκε στις επιχειρήσεις να συνεχίσουν με επιτυχία τη δραστηριότητά τους, ενισχύοντας την ελληνική βιομηχανία και την περιφερειακή οικονομία.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, με δεξίωση και επίσημο δείπνο προς τιμήν των προσκεκλημένων, των εκπροσώπων των επιχειρήσεων-μελών και των φορέων που τίμησαν με την παρουσία τους την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΒΘΣΕ.


Τη μουσική επένδυση της βραδιάς ανέλαβε το καταξιωμένο κουαρτέτο εγχόρδων CENTAURUS, προσφέροντας μια ξεχωριστή καλλιτεχνική νότα στην επετειακή εκδήλωση για τα 60 χρόνια του Συνδέσμου.

Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς όλους όσοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, στους επίσημους προσκεκλημένους, τους ομιλητές, τους συμμετέχοντες στο πάνελ, τις επιχειρήσεις-μέλη, καθώς και στους χορηγούς, οι οποίοι με τη διαχρονική τους στήριξη συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχή διοργάνωση της φετινής Γενικής Συνέλευσης.
Με τη συμπλήρωση εξήντα χρόνων συνεχούς παρουσίας και προσφοράς, ο ΣΒΘΣΕ συνεχίζει με συνέπεια να υπηρετεί την αποστολή του, εκπροσωπώντας δυναμικά τη βιομηχανία και την επιχειρηματικότητα της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας και συμβάλλοντας ενεργά στη διαμόρφωση ενός ισχυρού και ανταγωνιστικού παραγωγικού μοντέλου για τη χώρα”.
































