Το αρνητικό πρόσημο αιτία διακοπής του δρομολογίου Σποράδες – Θεσσαλονίκη

Μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε με αφορμή την κατάργηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκη-Β. Σποράδες, η εταιρεία Hellenic Seaways, πλοίο της οποίας εκτελούσε για δύο χρόνια το συγκεκριμένο δρομολόγιο, καταθέτει τη δική της εκδοχή, για δεύτερη χρονιά δεν κατέγραψε θετικό πρόσημο και δεν είναι εφικτό να συνεχίσει τη δρομολόγηση.
Σε ανακοίνωσή της διευκρινίζει ότι είναι η μόνη ακτοπλοϊκή εταιρεία που την τελευταία 15ετία (2004, 2005, 2006, 2009) επιχείρησε με ταχύπλοο πλοίο τη δρομολογιακή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το σύμπλεγμα των νησιών των Β. Σποράδων. Έκανε μια νέα προσπάθεια τη θερινή περίοδο του 2016 με το πλοίο της Flying Cat 4 και, παρότι τα οικονομικά αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα, το ίδιο έκανε και το 2017.

Παρ’ όλα αυτά «το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης δρομολόγησης δεν κατεγράφη με θετικό πρόσημο για ακόμη μια χρονιά και με το τέλος της δεύτερης χρονιάς και δεδομένων των αποτελεσμάτων αποφάσισε πως δεν ήταν πλέον εφικτό να συνεχίσει τη δρομολόγηση. Εγκαίρως (από το 2017), όπως ορίζει ο νόμος 2932, ήταν γνωστό ότι το πλοίο της Flying Cat 4 είχε ήδη δρομολογηθεί σε άλλη γραμμή», τονίζει η εταιρία.
Η εταιρεία θεωρεί πως οι πρόσφατες πρωτοβουλίες που αναλαμβάνονται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και είναι σε εγρήγορση παρακολουθώντας τις εξελίξεις.
Σημειώνεται ότι οι δήμαρχοι των τριών νησιών (Σκιάθου, Αλοννήσου, Σκοπέλου) όπως και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης ζητούν την επαναλειτουργία της γραμμής.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.