Το καλοκαίρι του 2022 ολοκληρώνεται το έργο του ΑΔΜΗΕ στη Σκιάθο

DCIM100MEDIADJI_0022.JPG
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Έργα που θωρακίζουν την ανθεκτικότητα του Εθνικού Συστήματος Μεταφοράς και ενισχύουν τις εγχώριες και διεθνείς ηλεκτρικές διασυνδέσεις, περιλαμβάνει το Προκαταρκτικό Σχέδιο του Δεκαετούς Προγράμματος Ανάπτυξης (ΔΠΑ) 2023-2032 του Ανεξάρτητου Διαχειριστή Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας, που τέθηκε σήμερα σε δημόσια διαβούλευση. Με το νέο ΔΠΑ 2023-2032, συνολικού προϋπολογισμού 4 δισ. Ευρώ ο ΑΔΜΗΕ συνεχίζει το επενδυτικό του πρόγραμμα, το οποίο έχει εμπροσθοβαρή σχεδιασμό, καθώς περισσότερα από τα μισά κεφάλαια θα επενδυθούν έως το 2026.

Μεταξύ των έργων, που βρίσκονται σε εξέλιξη είναι και αυτό της Σκιάθου. Όπως επισημαίνεται σε σχετικό δελτίο Τύπου του ΑΔΜΗΕ το καλοκαίρι του 2022, ολοκληρώνεται η διασύνδεση της Σκιάθου με το ηπειρωτικό σύστημα, μέσω της Εύβοιας, στο πλαίσιο επένδυσης 57 εκατ. ευρώ. Με το έργο αυτό θα διασφαλιστεί συνολικά η ομαλή ηλεκτροδότηση του νησιωτικού συμπλέγματος των Βορείων Σποράδων.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.