Στον δήμο Καλαμάτας τα χρήματα που είχαν δοθεί στο κράτος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η Τράπεζα της Ελλάδος επέστρεψε στην Εθνική Τράπεζα και σε λογαριασμό του δήμου Καλαμάτας ποσό 1 εκατ. ευρώ, σε συνέχεια επιστροφής του ποσού 2 εκατ. ευρώ (σε δύο ισόποσες δόσεις).

Πλέον έχει επιστραφεί στο δήμο Καλαμάτας το σύνολο των χρημάτων που είχαν δοθεί από το δήμο στο Κράτος, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν από την ελληνική κυβέρνηση για την κάλυψη των αναγκών της χώρας, δηλαδή ποσόν 3 εκατ. ευρώ.

Τα χρήματα που επεστράφησαν, χρησιμοποιούνται για τη χρηματοδότηση έργων του δήμου, στην Καλαμάτα και στις Τοπικές Κοινότητες, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η δημοτική Αρχή.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.