Γερμανία προς Καταλονία: Σεβαστείτε τους νόμους της ΕΕ και της Ισπανίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Από την Γερμανία έρχονται οι πρώτες κοινοτικές αντιδράσεις για την έκβαση της καταλανικής κάλπης. Σεβασμό των Συνθηκών της ΕΕ και του ισπανικού Συντάγματος ζήτησε τη Δευτέρα ο εκπρόσωπος της γερμανικής κυβέρνησης Στέφεν Ζάιμπερτ μετά την εκλογική επικράτηση των αποσχιστικών κομμάτων, τα οποία μεταφράζουν το αποτέλεσμα ως εντολή να προχωρήσουν στην πορεία της ανεξαρτησίας κόντρα στην κεντρική κυβέρνηση στη Μαδρίτη.

«Είμαστε πεπεισμένοι ότι είναι σημαντικό όσον αφορά όλα αυτά, που συμβαίνουν αυτήν τη στιγμή, να διατηρηθεί ο νόμος, τόσο ως προς το σεβασμό των συνθηκών της ΕΕ, όσο και της εθνικής νομοθεσίας, δηλαδή του ισπανικού Συντάγματος» δήλωσε ο Ζάιμπερτ κατά την ενημέρωση των δημοσιογράφων.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ήδη στείλει επανειλημμένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι μονομερής ανακήρυξη ανεξαρτησίας συνεπάγεται αυτόματα μία Καταλονία εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.