Την καθιερωμένη Χριστουγεννιάτικη συναυλία θα πραγματοποιήσει η «Σχολή Ελληνικής Μουσικής» του κ. Παύλου Πλάκα, την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017 και ώρα 6.30 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ιερού Ναού Αγίου Βασιλείου Βόλου.
Στην διάρκεια της συναυλίας, θα παίξουν στο πρώτο μέρος, μεμονωμένοι μαθητές και ντουέτα με χριστουγεννιάτικα και άλλα τραγούδια και στο δεύτερο μέρος, θα εμφανιστούν τα μουσικά σύνολα της Σχολής, η ορχήστρα με κιθάρες και για πρώτη φορά, ορχήστρα μπουζουκιών των ενηλίκων μαθητών.
Το πρόγραμμα θα κλείσει η χορωδία της σχολής, με Χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Το πρόγραμμα θα παρουσιάσει η Γεωργία Αντωνίου. Η είσοδος είναι ελεύθερη σε όλους.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































