Κρίμα που είναι νέος, κρίμα που είναι άνθρωπος του τουρισμού ο αντιδήμαρχος Βόλου κ. Θάνος Θεοδώρου. Ο απολογισμός του για το 2015 ήταν για κλάματα και το 2016 επανάληψη της μέτριας παρουσίασης του. Οι εκθέσεις στο εξωτερικό, το έντυπο και τα σποτ που θα προωθούν την ταυτότητα και το μύθο είναι τα εργαλεία του για την προσέλκυση τουριστών. Η ανακάλυψή του είναι ο περιπατητικός τουρισμός. Καμία ουσιαστική πρόταση για την χρησιμοποίηση του διαδικτύου και τρόπους.
Καμία αναφορά στο λιμάνι. Για χωροθέτηση κρουαζιέρας και μαρίνας. Καμία αναφορά στην προσέλκυση της κρουαζιέρας, αλλά μόνον την χειροδιανομή εντύπου και σε αποστολή e-mail ότι υπάρχει και ο Βόλος!
Καμία αναφορά στο αεροδρόμιο και προσέλκυση πτήσεων, παρά μόνο προώθηση της πρότασης των ξενοδόχων για σωστή ενιαίου φορέα, χωρίς να αναλαμβάνει καμία άλλη πρωτοβουλία. Καμία αναφορά στη δημιουργία Μουσείου Αργούς που θα προσελκύσει δεκάδες, χιλιάδες επισκεπτών από το εσωτερικό και το εξωτερικό στο Βόλο. Καμία αναφορά στον συνεδριακό τουρισμό και ειδική πολιτική τιμών από τους ξενοδόχους. Ασφαλώς εμείς δεν είμαστε ειδικοί. Αλλά είναι ανάγκη να υπάρξουν στο δήμο Βόλου.
Είναι για κλάματα
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































