«Άμα θέλετε, κάντε μου μήνυση»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Στον Βόλο, εκατοντάδες πολίτες αναγκάζονται να τρέχουν στα γραφεία της ΔΕΥΑΜΒ για να πληρώσουν λογαριασμούς και επανασυνδέσεις, όχι επειδή δεν θέλουν να πληρώσουν, αλλά επειδή οι λογαριασμοί δεν στέλνονται. Χωρίς sms, χωρίς email, παρά τα δηλωμένα στοιχεία. Όταν πηγαίνεις να παραπονεθείς, σε στέλνουν στον διευθυντή Κουτσιφέλη. Εκεί, σύμφωνα με καταγγελία Βολιώτισσας, σε υποδέχεται «με τσιγάρο στο χέρι μέσα σε ντουμάνι», ενώ δεν μπορείς να πάρεις ανάσα. Του λες ότι η υπηρεσία είναι γελοία και ανίκανη, κι εκείνος σε κοιτάει ειρωνικά: «Ευχαριστώ πολύ… Άμα θέλετε, κάντε μου μήνυση». Η εικόνα, αν είναι έτσι όπως μας την περιγράφει η συμπολίτισσα, είναι τουλάχιστον θλιβερή. Δημόσια επιχείρηση που δεν σέβεται τον πολίτη, δημιουργεί αναίτια ταλαιπωρία και προκαλεί αλαζονικά. Και το χειρότερο; Δείχνει ότι όποιος τολμήσει να αμφισβητήσει τη συμπεριφορά της ΔΕΥΑΜΒ θεωρείται εχθρός, αντί για πελάτης που πληρώνει τις υπηρεσίες του.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.