«Αναμενόμενο από μια τέτοιου είδους δημοτική αρχή»

φωτο αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Όλα αυτά είναι αναμενόμενα από μια τέτοιου είδους δημοτική αρχή. Δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο. Είναι πολύ άσχημα τα πράγματα και στην εφημερίδα Μαγνησία όπου φιλοξενήθηκε το άρθρο με τίτλο «Ο Βόλος στο γύψο» τα λέει όλα. Πραγματικά μέρες που έχουν περάσει , σιγά- σιγά τις ξαναπλησιάζουμε. Που ακούστηκε ένας υπάλληλος, ο οποίος συμμετέχει ενεργά σε ένα κίνημα πολιτών, που με πολιτισμένο τρόπο προσπαθεί να σταματήσει κάτι το οποίο η δημοτική αρχή με το «έτσι θέλω» θέλει να κάνει, να μετατίθεται δυσμενώς. Ο συγκεκριμένος υπάλληλος, από την ίδια δημοτική αρχή, έχει ξαναμετατεθεί δυσμενώς. Βλέπουμε δηλαδή μια δημοτική αρχή απέναντι στο αίτημα για διάλογο για να δούμε πως θέλουμε αυτή την πόλη, απαντά με αυτό τον τρόπο. Ας μην ξεχνάμε τα κρατητήρια, τις μηνύσεις, όταν ζητάμε το δικαίωμα λόγου στο δημοτικό συμβούλιο να καταλήγουμε στο αυτόφωρο άνθρωποι οι οποίοι έχουν παλέψει για πράγματα στην πόλη. Αντί να ευγνωμονούμε όλους αυτούς τους πολίτες που έσωσαν πριν από αρκετές δεκαετίες το Κραυσίδωνα, τους τιμωρούμαι. Πολλοί συμπολίτες μας θεωρούν ότι αυτά που έχουμε είναι αυτονόητα, δεδομένα. Τους πληροφορούμε ότι αν δεν παλέψουμε γι αυτά δεν θα τα έχουμε δεδομένα. Εμείς θέλουμε μια πόλη με όραμα, με πεζόδρομους, με πράσινο και όχι ένα τσιμεντένιο σκηνικό» ανέφερε, υπογράμμισε μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο κ. Μάρκος Βαξεβανόπουλος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.