«Αυτός ο τύπος που το παίζει υφυπουργός αθλητισμού και προορίζει τον εαυτό του για υποψήφιο βουλευτή στον Πειραιά της καρδιάς του προτείνει πρωτάθλημα με 20 ομάδες του χρόνου και με 12 για το μεθεπόμενο. Κι αναρωτιέμαι, γιατί όχι πρωτάθλημα με 300 ομάδες του χρόνου (εκλογές γαρ – όλοι χωράνε – να προτείνει κάθε βουλευτής κι από μία) και 3 ομάδες από του παραχρόνου (τις γνωστές) ή ακόμη καλύτερα απευθείας ανακήρυξη πρωταθλητή (μετά από κλήρωση) χωρίς ταλαιπωρίες και άλλα χαζά. Ακρίβυνε και η βενζίνη…» καυτηρίαζε το μέλος της «Δράσης» στη Μαγνησία, κ. Σταμάτης Παπαδήμος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































