Αποδεικνύεται πλέον ότι ο Αχιλλέας Μπέος, βγήκε δήμαρχος για τα λαμπιόνια των Χριστουγέννων και την Γιορτή Κρασιού της Νέας Αγχιάλου. Δεν εξηγείται αλλιώς ότι η μόνη σκέψη του για το Βόλο είναι οι λαμπρές γιορτές. Άλλωστε, αυτό είναι και το επάγγελμα του, ατζέντης καλλιτεχνών και εκδηλώσεων.
Είχαμε όλοι οι Βολιώτες μια…κάψα, αν στις 14 Αυγούστου θα έρθει η Πάολα στη Νέα Αγχίαλο και την έκλεισε ο Μπέος από τώρα, που έχουμε φουντώσει. Να μην ξεχάσει αύριο να μας πει ποιον ή πια θα κλείσει για το παζάρι. Οι Βολιώτες αγωνιούν αν θα τα καταφέρει να φέρει τον Ρέμο ή τον Καρρά.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































