Δύο απουσίες που δεν πέρασαν απαρατήρητες από όσους βρέθηκαν το σαββατοκύριακο στο Πανθεσσαλικό, ήταν του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα και του Δημάρχου Βόλου Αχιλλέα Μπέου. Ο πρώτος, μαθαίνω εξεπλάγην αρνητικά από το γεγονός ότι η Περιφέρεια δεν προσκλήθηκε να εκπροσωπηθεί στη συνέντευξη Τύπου της Παρασκευής, παρά το γεγονός ότι ήταν βασικός χορηγός της διοργάνωσης, ενώ ο δεύτερος πληροφορίες λένε ότι απουσίαζε εκτός Βόλου, απολαμβάνοντας χαλαρές στιγμές σε κάποιο νησί. Λιγοστός ήταν όμως και ο κόσμος που βρέθηκε στις κερκίδες, σε σχέση με πέρυσι, ενώ η θερμοκρασία ήταν ιδανική για την εποχή. Μία βελτίωση στον προγραμματισμό πάντως είναι απαραίτητη. Δεν γίνεται η τελετή απονομής μεταλλίων (του Τεντόγλου εν προκειμένω) να γίνεται λίγο πριν από τις 11.
Απουσίαζαν Κουρέτας – Μπέος
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































