Μια πολύ ωραία πρωτοβουλία πήρε το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Επαγγελματοβιοτεχνών και Εμπόρων Αλμυρού, μετά την απαγόρευση της χρήσης πλαστικής σακούλας στις αγορές προϊόντων, κι έτσι αποφάσισε να κυκλοφορήσει πάνινη τσάντα πολλαπλών χρήσεων προς πώληση. Το μήνυμα που στέλνουν τα μέλη της ένωσης είναι για την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος και ότι πρέπει ο καθένα μας να αναλογιστεί την καθημερινή μας επίδραση στη Γη, να δραστηριοποιηθεί έτσι ώστε να βελτιωθεί η συμπεριφορά μας απέναντι στο περιβάλλον μας και να συμβάλει στην προστασία του. «Ας προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε και να δράσουμε σοβαρά για τη σωτηρία του πλανήτη μας. Μικρές αλλαγές στις καθημερινές μας συνήθειες μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στην προστασία του περιβάλλοντος και ιδιαίτερα στην καταπολέμηση της αλλαγής του κλίματος. Αρκεί να μην ξεχνάμε, ότι ο πλανήτης μας είναι κάτι που έχουμε δανειστεί από τα παιδιά μας και οφείλουμε να τους τον αποδώσουμε αλώβητο» αναφέρουν.
Αξιέπαινη πρωτοβουλία στον Αλμυρό
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































