Περί τα 51 εκατ. ευρώ έχει μέχρι στιγμής καταβάλει η χώρα μας σε ευρω-πρόστιμα για τις χωματερές και την απουσία βιολογικών καθαρισμών σε μεγάλες πόλεις. Την προηγούμενη εβδομάδα, λοιπόν, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επέβαλε στη χώρα μας πρόστιμο 10 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα αυξάνεται κατά 30.000 ευρώ για κάθε ημέρα καθυστέρησης στην εφαρμογή της κοινοτικής νομοθεσίας για τα επικίνδυνα απόβλητα. Το πρόβλημα συνοψίζεται στο «κλασικό» για τη χώρα μας δίπολο: έλλειψη σχεδιασμού, έλλειψη υποδομών. Το νέο πρόστιμο είναι το τρίτο κατά σειρά που επιβλήθηκε στη χώρα μας από τον Δεκέμβριο του 2014 έως σήμερα, ως αποτέλεσμα της μακράς (υπερεικοσαετούς) αδράνειας και ανικανότητας των αρμόδιων αρχών (υπουργείων και δήμων). «Χωρίς χωματερές και χωρίς πρόστιμα η Θεσσαλία. Αποτέλεσμα προγραμματισμού, σκληρής δουλειάς και περιβαλλοντικού σχεδιασμού» σχολίαζε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός. Μάλιστα, ο πρώην δήμαρχος Τρικάλων, Μιχάλης Ταμήλος, μας θύμισε ότι η Θεσσαλία με την επιμονή του αείμνηστου Θανάση Νακου , Υφυπουργού Εσωτερικών 2004-2009 και την επίμονη επίβλεψη του Περιφερειάρχη κ. Φώτη Γκούπα ολοκλήρωσε έγκαιρα την κατάργηση 430 χωματερών. «Σε σένα Κώστα θα πιστωθεί ή ολοκληρωμένη διαχείριση των στερεών αποβλήτων μέχρι το 2019. Είμαι σίγουρος ότι θα το πετύχεις» έγραψε στον προσωπικό λογαριασμό του κ. Αγοραστού.
Χωρίς πρόστιμα η Θεσσαλία
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































