Κατά περίπου 30 πολιτών που διαμαρτύρονταν για την ιδιωτικοποίηση του βιολογικού καθαρισμού και ήθελαν να ανέβουν στην αίθουσα συνεδριάσεων για να συζητήσουν στράφηκαν Αστυνομία και ιδιωτική εταιρία σεκιούριτι, που από τις 12 το μεσημέρι είχαν μετατρέψει τη ΔΕΥΑΜΒ σε «φρούριο». Όπως σχολίαζε η δημοτική σύμβουλος της παράταξης «Μαζί για το Βόλο», Φωτεινή Κοκκινάκη σχολίαζε « Κάθε χρόνο τέτοια εποχή το γιορτάζουμε στο Βόλο. Πέρσι στην ΔΕΥΑΜΒ φέτος στο δημαρχείο. Η αστυνομική διεύθυνσης Μαγνησίας δεν μας αφήνει να πλήξουμε».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































