ΔΕΠΑ

Αγαπημένο σκλόγκαν του Αχιλλέα Μπέου είναι το “έκλεισαν τα ταμεία για τα ΜΜΕ” και η δέσμευσή του λίγο μετά την εκλογή του ότι “δεν θα δώσουμε ευρώ για διαφήμιση”. Εντάξει το πόσο μετράει ο λόγος του Αχιλλέα Μπέου όλοι το γνωρίζουμε. Είδαμε σήμερα και μια απόφαση για ένα χαμηλό ομολογουμένως ποσό που θα δαπανηθεί στα τοπικά ΜΜΕ για της εκδηλώσεις της Πρωτομαγιάς. Σε ποια Μέσα θα πάνε αυτά τα 1.500 ευρώ κ. Δήμαρχε; Μήπως σε αυτά που τα γράφουνε καλά, όπως σας αρέσει να τα διαβάζετε εσείς; Θα μας πείτε πόσα χρήματα έχει δαπανήσει σε διαφήμιση η Δημοτική Αρχή σας από τον Σεπτέμβριο του 2014 έως σήμερα και σε ποια ΜΜΕ; Σε διαφήμιση το τονίζουμε, όχι σε προκηρύξεις που είναι υποχρεωτικές για τα έργα. Περιμένουμε απαντήσεις. Α, αν θέλετε ξεκινήστε λέγοντάς μας που πήγαν τα 68.000 ευρώ (καθαρά) που διένειμε η Orange για την προβολή των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων. Περιμένουμε απαντήσεις. Αν δεν μας πείτε εσείς, θα σας πούμε εμείς.