«Οι πολίτες του Βόλου έδειξαν μαζικά ότι δεν θέλουν την καύση σκουπιδιών και τη μονάδα πακεταρίσματος που ετοιμάζει η Δημοτική Αρχή. Το ίδιο έχει φανεί σε τρία ογκώδη συλλαλητήρια και σε ένα άτυπο δημοψήφισμα. Παρόλα αυτά, με τη δική τους αίσθηση δημοκρατίας, μόνοι, με απούσα όλη την αντιπολίτευση και τους πολίτες, η Δημοτική Αρχή το αποφάσισε. Οι πολίτες, οι σύλλογοι και οι συλλογικότητες που βρέθηκαν στη διαμαρτυρία δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα χέρια. Αν δεν κάνεις κάτι τώρα για την υγεία σου, τους αύριο θα υποστείς τις συνέπειες αυτών που αποφάσισαν για σένα χωρίς εσένα» σημειώνει ο κ. Μάρκος Βαξεβανόπουλος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































