Να μην μείνουν στο δρόμο ζητούν 50 άνεργοι συμπολίτες, καθώς λήγει το πρόγραμμα «Στέγασης – Επανένταξης», στο τέλος του 2016 και ζητούν να παραταθεί. Όπως δήλωσε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, το μέλος της Επιτροπής Αστέγων, κ. Τάκης Τριανταφυλλάκος «Εάν τελειώσει αυτό το επιδοτούμενο πρόγραμμα, θα τελειώσει και η ζωή μας. Εμείς όμως δεν το βάζουμε κάτω. Ο συνεχής αγώνας μπορεί να φέρει λύσεις. Εμείς καλούμε την κυβέρνηση, για μια ακόμη φορά, περιμένουμε απάντηση για συνάντηση και υλοποίηση των αιτημάτων. Ζητούμε να παραιτηθεί η επιδότηση μέχρι να βρούμε σταθερή δουλειά».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































