Δεν βλέπει ακραία φτώχεια

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την άποψη ότι η ακραία φτώχεια δεν υφίσταται πλέον στην Ελλάδα, λόγω του κοινωνικού κράτους που έχει δημιουργηθεί, εξέφρασε η υφυπουργός Οικονομικών, Κατερίνα Παπανάτσιου, μιλώντας στο Ράδιο Ακρόαμα. Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στη Μαγνησία, είπε ότι όχι μόνο δεν υπάρχει πια ακραία φτώχεια, αλλά επιπλέον έχει αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη των Ελλήνων, ειδικά στις ελληνικές, τράπεζες, ενώ παραδέχτηκε ότι θα πρέπει να διορθωθεί το πρόβλημα με τα POS και τον ακατάσχετο επαγγελματικό λογαριασμό. « Ξέρουμε ότι είναι πρόβλημα και πραγματικά χάνονται έσοδα από το κράτος, επειδή κάποιοι επαγγελματίες δε μπορούν να έχουν τα POS, με αποτέλεσμα πολλές φορές να μην κόβονται αποδείξεις και να μην αυξάνεται η φορολογητέα βάση. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπάρχει ένας επαγγελματικός λογαριασμός, για να μπορούν να πληρώνουν οι επαγγελματίες τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Είναι μέσα στα σχέδια του υπουργείου, αυτό και προσπαθούμε να δούμε πώς θα το καταφέρουμε» δήλωσε μεταξύ άλλων η υφυπουργός. Η κ. Παπανάτσιου υποστήριξε «Νομίζω ότι το κομμάτι της ακραίας φτώχειας δεν υφίσταται πλέον στην Ελλάδα. Αρχίζει και δημιουργείται κοινωνικό κράτος. Αυτό δεν ήρθαμε να το κάνουμε μόνο λόγω της κρίσης, είναι μέσα στην ιδεολογία του ΣΥΡΙΖΑ. Οφείλουμε να το συνεχίσουμε και αφού θα έχουμε ξεπεράσει την κρίση» συμπλήρωσε.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.