«Ένα σημαντικό συνέδριο πραγματοποιήθηκε στον Βόλο από την Ένωση Λειτουργών Γραφείων Κηδειών Ελλάδος, με θέμα «Εξέλιξη των ταφικών εθίμων στην Ελλάδα και η αποτέφρωση των νεκρών». Ίσως να είναι συμβολική η επιλογή του τόπου διεξαγωγής του συνεδρίου. Γιατί, χάρη στις πρωτοβουλίες της προηγούμενης δημοτικής αρχής, στον Βόλο θα γινόταν το πρώτο Κέντρο Αποτέφρωσης Νεκρών. Το δημοσίευμα, του Γενάρη του 2014, είναι αποκαλυπτικό. Ειδική μνεία έκανε στο συνέδριο και ο πρόεδρος της «Ελληνικής Κοινωνίας Αποτέφρωσης», Α.Αλακιώτης, ψυχή, επί σειρά ετών, της προσπάθειας να μπει τέλος σε έναν αναχρονισμό που εκθέτει τη χώρα μας. Δυστυχώς, τον Οκτώβριο του 2016, στον Βόλο είμαστε εκεί όπου τ’ αφήσαμε και εκεί θα μείνουμε τα επόμενα χρόνια. Πιστεύω πως ο Γ.Καμίνης και ο Ι.Μπουτάρης θα κινηθούν αποφασιστικά και χωρίς ταλαντεύσεις, διασφαλίζοντας το δικαίωμα κάθε πολίτη να διαθέσει μετά θάνατον το σώμα του σύμφωνα με τις ιδεολογικές του αξίες και τα θρησκευτικά του πιστεύω. Άλλωστε και το νομοθετικό πλαίσιο έχει γίνει πλέον πιο ευέλικτο» έλεγε ο πρώην δήμαρχος Βόλου, Πάνος Σκοτινιώτης.
Δυστυχώς
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































