Δεν βιάζεται, όπως φαίνεται, ο Αχιλλέας Μπέος να συζητηθεί η υπόθεση, με κατηγορούμενο δημοτικό υπάλληλο για το αδίκημα της δωροληψίας. Τη Δευτέρα που επρόκειτο να συζητηθεί η υπόθεση, ο Δήμαρχος απουσίαζε στην Αθήνα. Ανεξάρτητα από το αν θα προλάβαινε το δικαστήριο να τη συζητήσει ή όχι, λόγω ωραρίου, ο Μπέος έδειξε τις προθέσεις του, επιλέγοντας να βρεθεί στην ΕΠΟ για λίγα λεπτά, αφού μόλις μπήκε, βγήκε κάνοντας δηλώσεις στους δημοσιογράφους. Το ανήκουστο βέβαια ήταν το αίτημα της δικηγόρου του Δήμου Βόλου που ζήτησε από την έδρα να αναβληθεί η υπόθεση για μετά τις εκλογές, προδίδοντας έτσι ότι η υπόθεση είναι «φούσκα» και θα οδηγηθεί σε φιάσκο. Το δικαστήριο απέρριψε το αίτημα για αναβολή μετά τις εκλογές και έτσι θα συζητηθεί στις 14 Ιουνίου. Ε, ρε τι έχουμε να ζήσουμε!
Ε, ρε τι έχουμε να ζήσουμε
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































