«Όταν υπάρχει θεραπεία και δεν χορηγείται, πως λέγεται; Όταν δεν υπάρχουν ΜΕΘ και προσωπικό και δεν δίνονται λύσεις πως λέγεται; Όταν έχεις αποτύχει στους εμβολιασμούς ,όταν έχεις υπουργό υγείας δικηγόρο, όταν δεν δέχεσαι τις προτάσεις για κοινή αντιμετώπιση της πανδημίας από ανεξάρτητη ομάδα επιστημόνων ,πως λέγεται; Το “δολοφόνοι ” πονάει έ…Να μη θυμηθούμε τότε το” ΜΑΤΙ” ….ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ…έχετε το θράσος και κουνάτε το δάκτυλο έχοντας στα χέρια σας το 90% των εφημερίδων ,το 99% των τηλεοπτικών καναλιών και το 90% του διαδικτύου, έχοντας τη κρυφή και φανερή εξουσία και “καταπατάτε κάθε διαφορετική άποψη ,τσακίζετε πρόσωπα περιορίζετε ανθρώπινα δικαιώματα. Το μόνο θετικό είναι ότι επιτέλους φοβηθήκατε από μία λέξη….”δολοφόνοι “…» έλεγε ο κ. Μηνάς Χαραλαμπίδης.
«Έχετε το θράσος και κουνάτε το δάκτυλο»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































