«Ζούμε πρωτόγνωρες για την πόλη μας εξελίξεις. Ο μηνύσας, του μηνύσαντος. Αυτόφωρο ο τ. Δήμαρχος, αυτόφωρο οι καθυβρισμένοι, αυτόφωρο οι Δημοτικοί σύμβουλοι, αυτόφωρο οι πολίτες της Καραμπατζάκη. Κατεβάζετε τους διακόπτες στο Δημαρχείο, καθυβρίζετε τους επιστημονικούς φορείς, προσπαθείτε να αλώσετε τα συμβούλια τους, στέλνετε φαντάρους στο δημοτικό συμβούλιο, λοιδορείτε την δευτεροβάθμια εκπαίδευση και τους καθηγητές απειλώντας τους με μηνύσεις, λοιδορείτε την Αστυνομική Διεύθυνση. Είστε τρελοί; Γι αυτό σας εξέλεξαν οι πολίτες; Για να κυνηγάτε ότι κινείται και αναπνέει; Έγιναν τα Δικαστήρια αίθουσα Δημοτικών συνεδριάσεων και δεν το πήραμε είδηση; Σκεφτήκατε πως θα παρουσιαστείτε στους Βολιώτες σε ένα χρόνο που θα έχουμε εκλογές; Τι θα τους πείτε τότε; ΟΧΙ Δεν είναι στραβός ο Γιαλός. Θεόστραβα αρμενίζετε. Δυστυχώς. Μαύρη σελίδα, κατάμαυρη γράψατε στην ιστορία του Βόλου και αυτή η καταγραφή θα μείνει για πάντα» υποστηρίζει το μέλος της Δ.Ε. του ΤΕΕ Μαγνησίας, κ. Μιχάλης Μπαλαρούτσος.
Έχει ξεφύγει η κατάσταση επικίνδυνα…
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































