«Σήμερα δίνουμε μια μάχη και είναι πιο σκληρή από ποτέ» δήλωσε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, η βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Παπανάτσιου. Όπως τόνισε « Εμείς αποδεικνύουμε ότι έχουμε τα κότσια να σπάσουμε αυγά. Πηγαίνουμε κόντρα και συγκρουόμαστε με το κατεστημένο, που τόσα χρόνια ξεζούμισε τον τόπο μας και πιστεύουμε ότι θα καταφέρουμε να κρατήσουμε τις εξαγγελίες που έκανε ο Αλέξης Τσίπρας στην έκθεσης. Για το ακατάσχετο και το πάγωμα των ασφαλιστικών εισφορών. Είναι από αυτά που δεν είναι «κόκκινη γραμμή», αλλά ανάγκη να επιβιώσει η οικονομία, διότι διαφορετικά δεν θα μπορέσει να επιβιώσει κανένας ελεύθερος επαγγελματίας. Δεν θα αφήσουμε να καταστραφούν όλα αυτά που κάναμε». Σχολιάζοντας τις εξαγγελίες Μητσοτάκη η κ. Παπανάτσιου είπε πως « Το μήνυμα που παίρνουμε από τους παραγωγικούς φορείς είναι ότι δεν άκουσαν κάτι καινούργιο. Ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι θα μειώσει το φόρο. Το ότι θα μειώσει το φόρο είναι το λιγότερο. Είπε ότι θα βάλει 11% και 22%. Άρα τι θα κάνει; Δεν θα υπάρχει το 6,5% που είναι ο ΦΠΑ που αφορά στα φάρμακα και τα βιβλία. Ε, όχι. Εμείς δεν θέλουμε κάτι τέτοιο. Εμείς θέλουμε τον χαμηλό συντελεστή. Αν καταφέρουμε, με τους στόχους έχουμε βάλει, ότι θα υπάρξει περικοπή στους έμμεσους φόρους. Ο κ. Μητσοτάκης είπε ότι θα μειώσει κατά 30% τον ΕΝΦΙΑ. Δεν θα μειώσει όμως 30% τον ΕΝΦΙΑ του φουκαρά που έχει ένα σπιτάκι. Θα μειώσει και τον ΈΝΦΙΑ του «μεγάλου» που έχει κάποια εκατομμύρια. Εμείς σιγά -σιγά προσπαθούμε να χτίσουμε το κοινωνικό κράτος που θέλουμε. Αυτό το κράτος θέλει να μειώσει ο κ. Μητσοτάκης»
«Έχουμε τα κότσια»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































