«Έχουμε τέσσερα χαμένα χρόνια, ο κόσμος ας κρίνει»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το γεγονός ότι η δημοτική αρχή άφησε ανεκμετάλλευτα τέσσερα χρόνια, χωρίς να ασχοληθεί με το θέμα του Μουσείου της Αργούς, τόνισε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 ο πρώην αντιδήμαρχος, κ. Ηλίας Ξηρακιάς. Όπως τόνισε «Με έκπληξη είδαμε να υπογράφεται τελικά, μετά από τέσσερα ολόκληρα χρόνια, μια σύμβαση που θα έπρεπε να είχε υπογραφεί το Σεπτέμβριο του 2014, μόλις η σημερινή δημοτική αρχή ανέλαβε τα καθήκοντα της. Είδαμε την υπογραφή αυτή να τη συνοδεύει με τις γνωστές ύβρεις εναντίον των προηγούμενων, κάνοντας λόγο για πολιτικούς απατεώνες, που δεν είχαν αφήσει τίποτα και δεν είχαν βρει καμία μελέτη στα συρτάρια τους. Ποιος; Εκείνος που έλεγε πως δεν είναι προτεραιότητα του, πως δεν τον ενδιαφέρει. Το Μουσείο της Αργούς, που δεν θα είναι μόνο για την στέγαση της πρωτότυπης κατασκευής του σκάφους, αλλά θα είναι μια ολόκληρη παρουσίαση του παγκόσμιου μύθου της Αργοναυτικής εκστρατείας, του Ιάσονα, των Αργοναυτών, έλεγε πως δεν είναι στα σχέδια του. Η ουσία είναι ότι αυτή την προσπάθεια την είχαμε ξεκινήσει ήδη από το 2012, κάναμε έναν διεθνή διαγωνισμό, γιατί πρόκειται για κάτι πολύ σημαντικό, που θα σηματοδοτεί την πόλη για τα επόμενα χρόνια, πήραμε την καλύτερη ιδέα πως αυτό το Μουσείο θα είναι σημείο αναφοράς για το Βόλο. Ο διαγωνισμός ήταν άριστος. Το θέμα είναι ότι έχουμε τέσσερα χαμένα χρόνια. Αν είχε υπογραφεί η σύμβαση το καλοκαίρι του 2014, θα είχε ενταχθεί σε κάποιο πρόγραμμα και ενδεχομένως τώρα να είχε ολοκληρωθεί και η κατασκευή του έργου. Και πολλά άλλα πράγματα έχουν πάει πίσω, ο κόσμος ας κρίνει».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.