«Έχουν υπογραφεί περίεργες συμβάσεις από τη δημοτική αρχή»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Ας μην το βασανίζουμε. Η δημοτική αρχή δεν έχει κάνει κάτι. Ότι κάνει είναι αυτά που βρήκε. Στην παρούσα δημοτική αρχή δεν θα βρούμε ένα έργο με την υπογραφή του επικεφαλής, δεν υπάρχει κάτι. Υπάρχουν βέβαια ο ΝΠΣ, ο αποκλεισμός του Ολυμπιακού Βόλου από το εθνικό στάδιο, η εγκατάλειψη της ΔΕΥΑΜΒ, τίποτα άλλο δεν έχουμε. Βγαίνοντας κανείς λίγο έξω από την Ιάσονος και την Δημητριάδος, καταλαβαίνει κανείς ότι ο Βόλος είναι εγκαταλελειμμένος. Ας μην πούμε για την περιφέρεια, που αυτή την περίοδο βαδίζω, συναντάω και μιλάω με ανθρώπους, οι οποίοι είναι αγανακτισμένοι, αισθάνονται παραμελημένοι. Κι αυτός αποκαλείται ο δήμαρχος των έργων. Δεν ξέρω ποιον κοροϊδεύουν. Νομίζω ότι προσπαθούν να κοροϊδέψουν κόσμο, που μπορεί να τα περνάει αυτά στο «ντούκου», αλλά οι Βολιώτες είμαστε αξιοπρεπείς άνθρωποι και θέλουμε η πόλη μας να είναι καθαρή, αναπτυγμένη, σύγχρονη, βιώσιμη, να μην είναι δεσμευμένη κάτω από πονηρές συμβάσεις που υπογράφονται και οι οποίες δημιουργούν υποχρεώσεις για το μέλλον. Το μέλλον στην πόλη θα είναι παρά πολύ δύσκολο αν δεν ξέρεις να το διαχειριστείς. Έχουν υπογραφεί περίεργα πράγματα, τα οποία εκχωρούν δημοτικά τέλη σε ιδιώτες και με αυτό τον τρόπο ο δήμος χάνει μεγάλες ευκαιρίες να μπορέσει να κάνει δικές του πολιτικές. Ας τα ακούσουν οι συμπολίτες μας» ανέφερε, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο υποψήφιος δήμαρχος Βόλου, κ. Απόστολος Παπαδούλης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.