«Είδομεν…»

Ση δημιουργία διακριτής καμπάνιας για τον χειμερινό τουρισμό, ώστε να καταστεί σαφές ότι στον τομέα του τουρισμού η Ελλάδα αναπτύσσει πλέον μια δυναμική στο σύνολο των Περιφερειών της, προχωρά η κυβέρνηση, σύμφωνα με τον υπουργό, κ. Βασίλη Κικίλια. Όπως σχολίαζε η κ. Θέκλα Καμμένου, πράκτορας τουρισμού και Πρόεδρος του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας κα Θέκλα Καμμένου «Όταν αποφασίσουμε ποιους προορισμούς μπορούμε να προωθήσουμε, σε ποιο κοινό, με πιο τρόπο για να τραβήξεις την προσοχή, και πως θα έρθει πιο εύκολα μπορούμε να βάλουμε τα θέματα σε μια βάση. Φοβάμαι όμως ότι το Υπουργείο όταν μιλάει για χειμερινό τουρισμό (εισερχόμενο) εννοεί την Αθήνα (city break) και την Κρήτη (winter sun). Πολλά όταν και πως… Είδομεν…».