Καμία έκπληξη δεν προκαλεί το ότι η αποκατάσταση των ζημιών του δημοτικού οχήματος του αντιδημάρχου Μαλαματίνη, που ήταν σταθμευμένο έξω από το σπίτι του, θα γίνει με δημοτικό χρήμα, καθώς όπως αναφέρει η δημοτική αρχή πρόκειται για δολιοφθορά. Είναι ευρέως γνωστό ότι οι άνθρωποι της δημοτικής αρχής χρησιμοποιούν τα δημοτικά αυτοκίνητα για να εξυπηρετούνται γενικότερα, μέχρι και έξω από κλαμπ στις Αλυκές έχει βρεθεί Σάββατο βράδυ αυτοκίνητο, άλλος πηγαίνει τα παιδιά του στο σχολείο, άλλοι κάνουν τσάρκες μέσα στην πόλη. Και όλα αυτά με τα λεφτά του Βολιώτη. «Έχουν τέτοια έλλειψη συναίσθησης, που τολμούν και τα γράφουν και τα υπογράφουν» σχολίαζε από την μεριά της η επικεφαλής της παράταξης «Επιλογή Ευθύνης», Νατάσα Οικονόμου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































