Επιτέλους, αποκαθίσταται η αδικία!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Επιτέλους! Να αποκατασταθεί η αδικία εκεί στο συνοικισμό. Βλέπεις τις γιαγιάδες να βγάζουν καρέκλες και να πίνουν καφεδάκι και να κουτσομπολεύουν τις πρωτευουσιάνες απέναντι στο δρόμο και σου’ ρχεται δάκρυ κορόμηλο για τους καημένους τους Βολιώτες. Ε ρε και πάρουν οι γιαγιάδες τις καρέκλες και τις σπάσουν στις πλάτες των «ηγετών» εργολάβων. Θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι» σχολίαζε με σαρκαστική διάθεση συμπολίτης μας, με αφορμή την απόφαση της δημοτικής αρχής για κυκλοφοριακές αλλαγές στις οδούς Ζάχου και Καραμπατζάκη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.