Επιτέλους, δουλέψτε

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η πόλη βρωμάει από θέμα καθαριότητας, έργα δεν γίνονται, η αντιπεριφερειάρχης Δωροθέα Κολυνδρίνη ανέφερε μια σειρά από θέματα και προβλήματα που αντιμετωπίζει τόσο ο Βόλος, όσο και οι Καποδιστριακοί δήμοι, και βγαίνουν και κρίνουν ανθρώπους οι «αμόλυντοι» και «εξυγιαντές» του πολιτικού σκηνικού της πόλης, κατηγορώντας ότι δεν δουλεύουν και δεν νοιάζονται για το καλό της πόλης. Καταλαβαίνουμε ότι έχουν δύσκολο αγώνα μπροστά τους μέχρι τον Οκτώβριο, αλλά το να το παίζουν αγωνιστές και Ζορό του Βόλου, όταν τους ακούς σε κάθε τηλεοπτική τους συνέντευξη ή ανακοίνωση, να μην αναφέρονται στα προβλήματα και θέματα της πόλης, ούτε καν σε έργα, αφού είναι ανύπαρκτα, αλλά να καθυβρίζουν όποιον θεωρούν ότι στέκεται εμπόδιο στις τακτικές που θέλουν να ακολουθήσουν, ε, καταντάει αστείο και μονότονο. Ας σηκώσουν τα μανίκια και ας δουλέψουν, αν όπως λένε νοιάζονται για το καλό της πόλης. Αν ήθελε κριτικούς κινηματογράφου, φαντάζομαι ο Βολιώτης θα επέλεγε ποιο ειδικούς.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.